Dragon AGE II - soubojový systém - Propadne u HardCore RPG publika? |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Pondělí, 20 prosinec 2010 |
EA už nějaký ten týden ukazuje novinářům hratelné ukázky z Dragon Age II a dosavadní reakce si EA rozhodně za rámeček nedá. Mnozí novináři mluví o Dragon Age 2 velmi nelichotivě (slušně řečeno). Je totiž jasné, že EA se snaží oslovit konzolové publikum, které první díl moc (vůbec) nechytl. Z tradicionalistického HardCore RPG udělalo EA div ne chodičku mlátičku pro náctileté. Nicméně protože té kritiky bylo opravdu hodně, u EA se hodně lekli a tak se konzolová a PC verze budou do sebe dost významně lišit právě ovládáním. PC verze bude obsahovat jak styl akčních klikacích RPG a mlátiček, který bude jediným dostupným u konzolové verze, tak zůstane v podstatě zachován styl ovládání z prvního dílu (pouze PC verze). Následující video ukazuje, jak to bude fungovat. Předem říkám, že grafika hry (ani panely) v ukázce není zdaleka ve finální verzi, je to jen ukázka, zaměřená na funkčnost soubojového systému. Dragon Age 2 bude mít prý také mnohem více a mnohem bohatších DLC, bohužel, české hráče a fandy, kteří neovládají angličtinu, musím zklamat. Na rozdíl od plně lokalizovaného prvního dílu, ten druhý lokalizovaný nevyjde, takže bez velmi dobré znalosti angličtiny, u této rozsáhlé příběhové hry se spoustou dialogů a rozhodování, se neobejdete ...
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|