Tak jsem to demo zkusil na svém PC, nastavení na maximum. I když mám přetaktovanou HD 5850, tak padli FPS i na nehratelných 18 snímků. Když k tomu ještě přičtem, že ve hře by museli být určitě lepší textury,fyzikální engin, AI, další pohybující se objekty, tak se dostavam na nehratelnou hranici pro dnešní počítače. Takže engine možný dobrý je ale až tak za dvě generace grafik :-)
Když crysis vyšlo tak mi tehda šlo na high a když jsem dál na max tak šli FPS pod 5 ale průměr byl 10. Tady kdyby se ten engine použil do nějaký opravdu namakyný hry, tak by průměrný FPS bylo 1 :-D
Sakryš a mě to na maximum nešlo, protože i když jsem nastavil MSAA16x nebo MSAA16xQ, tak při špuštění a zobrazení statistik (F6) bylo MSAA8x nebo MSAA8xQ.
AA 16 X umí jen Fermi neboli Stachova "oblíbená" GTX 460-480,alias GTX 380 a kdoví co to ještě bude za dělo příští rok pod jinym názvem naschledanou. :-D
Tak to je pro mě opravdu novinka. Mam HD 5850 ale v catalystech nemůžu nastavit víc jak 8X AA, ale u druhýho PC s geforc GTX 460 je max. možnost 24X AA tak z toho vycházim. Catalysty mam nejnovější.
Mne umožňuje len level 8x... Wide-tent zdvojnásobuje a edge-detect strojnásobuje, teda maximálne 24x.
Neviem od čoho to závisí. Máš ešte o dosť rýchlejšiu grafiku odo mňa, možno je to tým.
Dnes by mali byť nové ovládače btw.
Jako minimální požadavky pro spuštění dema uvádějí autoři toto:
"MIN SPEC: to run this demo you will need at least a Quad Core CPU and DirectX 10 capable video card with compute shader cs_4_x support or better (NVidia GTX295 / ATI 5000 series or better is recommended."
Demo ke stažení k vyzkoušení na vlastní sestavě Odkaz (182MB)
No hodně mi to připomnělo tech demo CryEnginu 2, ty palmy jsou imho v tomhle demu hnusné, jinak je to dost podobné, navíc teselace a kolibřík a víc duhy pod vodou Ale ta tráva vypadala docela dobře, není to tak dávno, co to byla plochá zelená textura:-)
Tohle je tech demo ktere představuje funkce enginu nezáleží na rozlišení textur a množství polygonu!první tech. video z cryenginu vypadalo ještě huř než tohle.
Ano, vcetne te refrakce, lamani svetla, volumetrickeho stinovani a vody pocitane pres shader?
I k ostatnim: tech dema delaji programatori, kde by asi tak vzali HD textury/modely? OMG demence fakt max. Tenhle engine vypada skvele. 15 FPS na HD 5770 @ 1680x1050 + 4xAA pri tehle grafice je IMHO bomba.
A ohledne DX11: tim si jisty nejsem, ale mam dojem ze softwarove Direct3D 11 rozhrani funguje i na DX10 hardwaru (stejne jako treba DX9 @ DX8 HW) Otazka je jak rychle a kvalitne...
VÁŽNĚ? umí cryengine tesselaci? umí simulovat mraky? vychází z dx10?umí depth of field? Tupost některých čtenářů mě neustále udivuje.Pokud si někdo chce stěžovat na nekvalitní textury a modely, obratte se prosím na adresu konzolí.
no, mluvíme li o enginu v1, tak Far Cry opravdu tesselaci a dx10 neznalo ale co si pamatuju, na nějakém tech demu k CryEnginu2 byly i mraky takže s tou simulací mraků řekl bych se mýlíš. a co se týče té Tesselace... je dosti pravděpodobné že v Cryenginu3, tedy Crysis 2 bude., tedy pokud si chtějí zachovat image...
jinak ale souhlasím, technologická kvalita her se nám nějak neposouvá díky takovým těm krabičkám k TV, však víte :-D
a taky, je o tech demo sakra, co tu kdo řeší textury? na techdemu mě zajímá co to umí, textury už se ve hře dodělaj relativně raz dva...
*OT* zdravim,omlouvam se za otravovani. sem ujetej na novy wormsy a nemuzu si je objednat. mam kartu maestro. kamos ma master card. a nejde mi to. je tu nekdo kdo by byl ochoten a kdo si kupuje hry na steamu aby je koupil a poslal jako darek.penize bych poslal pres ucet a i klidne vic.