Nový FALLOUT 76 pravděpodobně úplně nepotěší skalní příznivce předchozích her. Jednoduše jde totiž o Fallout 4 předělaný do online MMO kabátku, kde jsou věci narušovány neustálou „online“ akcí, otravnou přítomností dalších hráčů atd. Problémem je také design hry, který postrádá NPC, což téměř všichni svorně označují za velký přešlap. Naopak je stále skvělá hratelnost, lootování a vylepšování postavy. Problémem hry je ale také sama Bethesda, kdy jak víme, tak Fallout či SKYRIM apod. jsou v originálním stavu prakticky nehratelné. Obsahují obrovské množství chyb, divných tvůrčích rozhodnutí atd. Až uživatelské módy udělají z těch her ty legendy, které známe a mnozí mají nainstalovány i stovky módů. Bohužel v případě FALLOUT 76 bude módování problém, jde o online hru a privátní servery, kde bude možnost provozování módů dovolena, nebudou dostupné hned. Takže na výrazné vylepšení/opravu hry módy a upravení na rozumný „SinglePlayer“ zážitek, si budeme muset počkat. Co se příliš opravit už nedá je extrémně technicky zastaralý herní engine, kdy hra nevypadá v řadě detailech moc dobře, seká se i na high endu, navíc prostředí je ještě větší než u Fallout 4, hra opět obsahuje snad všechny známé technické chyby z předchozích her (copy-paste) a prostě je to opět „kvalita“ od Bethesdy. Tedy zajímá základní kostra, na které se dá stavět, ale bude potřeba hodně uživatelských módů to všechno opravit, dodělat a upravit. Mě osobně se nelíbí ten důraz na online střety hráčů, ač je nápad zajímavý, provedení není dobré, tohle prostě silně připomíná oškubaný FALLOUT 4 s násilně nalepenými online funkcemi do starého engine, který na to není technicky vhodný. A to vše je korunováno atmosférou prázdnoty díky absenci NPC a tedy toho stylu a vlastně i hlavního prvku podání příběhových misí, jak je z Fallout her známe … hra je nyní v BETA verzi i na PC, i když označení BETA není na místě. Ta hra je v tom stavu, v jakém vyjde. Bethesda jen nyní testuje servery a jejich zátěž. Jinak je prostě „hotová“, naostro pro všechny a bez omezení trvání bude spuštěna 14.11.2018.
Problémem hry je ale také sama Bethesda, kdy jak víme, tak Fallout či SKYRIM apod. jsou v originálním stavu prakticky nehratelné. Obsahují obrovské množství chyb, divných tvůrčích rozhodnutí atd.
Vždy dohraju nejdříve celou vanilla verzi a až poté moduju, ono v základu to má takový Bethesda punc a vždy to jde dohrát (krom daggerfallu)
Tak já B.E.T.A. na pc teď hrál a krom drobných bugu (je to bethesda) mě primárně vadí jen 3 technické věci.
a) Hra nepodporuje 21:9 (musím hrát s pruhy ), má problém i s 16:10 a extrémně nízké FOV (bez možnosti změny)
b) FPS limit " 60 FPS " (když ho přes ini vypnete (a jedete třeba 120 FPS hra se 2x zrychlí "což je v MP docela zajímavé sledovat"), ale tuto návaznost měli i např F4 "jen to nebylo online"
c) Ovládání je opravdu jako vždy maximálně gamepad friendly, na klávesnice/mouse se to ovládá opět divně, ale to se dá nastavit.
Jinak mě ale svět i audio opět plně pohlcuje jako u předchozích hrách, nutno doplnit že chybí pouze lidé na kecání jako NPC (nepřátelé například Scorched "gun ghoul" jsou prostě raider atd... v reskinu), a obchodník robot nebo automat jako v borderlands mě vůbec nevadí. Fallout hry stejně člověk 70% času tráví mimo města v lokacích kde živé NPC většinou nejsou. A na šmejdění je tu kopa "možná i 2 kopy" lokací.
Jen těch namluvených holopásek je teď nějak moc a člověk nemůže textově popohnat ať se vykecá a tolik to nevtahuje do příběhu.
real time V.A.T.S. (Vault-Tec Assisted Targeting System) dost lidí haní, ale mě se to líbí moc, naopak to konečně vypadá jak má, že pipboy pomáhá s mířením a ne žádné rádoby bullet time, který byl sice hezký, ale toto v MP skvěle a rychle funguje.
Tyjo, já furt čekám, jestli dorazí powerarmor edition, mám ji objednanou a potvrzenou (že jako fakt bude). Ale kod do bety jsem nedostal, což mě trošku znervoznilo. Vicemene to mam postavene tak, ze pokud dorazi, tak budu 76 hrat, jeslti ne, tak ho vynecham uplne (a usetrim dost penez, teda pokud je vrati).
Tak nevím, taky mám klasický fallout rád, tzn i 4ku, na F76 bych proto nesáhl ani metrovou kovovou tyčí opatřenou gumovým koncem.
Další smutný příklad úpadku dnešního herního světa - vše musí být online, včetně toho co nikdy na multiplayer nebylo, vše musí mít debilní battle royale mód a nakonec se to završí mobilní (per)verzí
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!