Očekávaná online hra Fallout 76 je oficiálně spuštěný a vydaný a můžete ho začít hrát. A hodnocení hráčů jsou mizerná, jak se dalo čekat. Proč? Protože názorně ukazuje, jak se věci nemají dělat a proč online hra neznamená, že bude dobrá. FALLOUT 76 je prakticky FALLOUT 4 bez řady zábavných věcí. Nejhorší je, že FALLOUT 76 chybí to jediné, co skutečně BETHESDA umí a do her vkládá. Zajímavé NPC, příběhy s nimi a vliv vašich rozhodnutí na svět a NPC kolem vás. FALLOUT 76 tole nemá, proč? Protože tvůrci chtěli ušetřit. Že je hra úplně pustá a prázdná a podání příběhů je prostě mizerný, teď všichni zjišťují. Jinak hra trpí všemi možnými problémy, které BETHESDA hry mají. Fakt že je ONLINE vše jen zhoršuje, servery mají lagy, což má vliv na postavy, jejich pohyb a souboje. Jste omezeni pokud jde o nosnost a úložnu, což v Bethesda hrách prostě není. Systém ostatních hráčů na mapě je rozptylující a že je to ve skupině zábavnější je fakt, ale zábavná je každá věc v dobré skupině. To z toho prostě dobrou MP hru nedělá. Fakt že FALLOUT 76 slouží jen jako laciný zdroj výdělků pro vydavatele, dokládá nejen lenost udělat pořádné NPC a rozvětvené příběhy s následky, pokud jde o hráčovo rozhodnutí jako mají ostatní hry, ale i použití naprosto nevhodného dnes zastaralého herního engine. BETHESDA vydělala miliardy dolarů na SKYRIM a FALLOUT 4 atd. a stále není schopna udělat pořádný herní engine po mnoha letech. FALLOUT 76 vypadá jak deset let stará hra, je prostě hnusnej a nelze to ničím omluvit. Podívejte se, jak ta hra graficky vypadá vedle Battlefieldu, který také recykluje herní engine. Kdybych nevěděl, že obě hry vyšly v roce 2018 … Běhá příšerně i na HIGH end PC a lagy ze strany serverů vše ještě zhoršují. Módy navíc nepřijdou hru zachránit, protože by musely běžet na jiných serverech, a navíc je vidět, že vydavatel chce vydělávat peníze na mikrotransakcích za kosmetické věci, které by jinak dodaly prostě módy zdarma. Celkově po několika hodinách hraní musím říci, tohle není FALLOUT a vlastně ani pořádná Bethesda hra. NPC a příběhy a rozhodnutí v nich prostě chybí, atmosféra hapruje, ostatní hráči na mapě ji kazí, hra nemá žádné překvapení (všichni jsou mrtví potkáváte jen roboty a počítače co by NPC), módy nemohou nic nevylepšit a fakt že je to Online vše zhoršuje a nedělá nijak zajímavé. Restrikce ohledně množství toho co mohu posbírat a uskladnit a budování kazí zábavu, prostě celá hra je ukázka toho, že některé hry jsou prostě lepší v singleplayeru s pořádnou kampaní a offline a hlavně že BETHESDA udělala tuhle hru hlavně aby na ní vydělala (recykluje a zjednodušuje F4 a přidává mikrotransakce a není to F2P hra!), ne aby udělala pořádnou hru. Osobně bych doporučoval Bethesda předělat hru do OFFLINE režimu, dodělat ta NPC k příběhům a vydat to jako FALLOUT „4,5“ v jiné lokalitě, pak už se toho ujmou modeři a dodělají zbytek. Nebude to mít sice kvality F4 a pokrok jaký by si série zasloužila, ale bude to alespoň hratelné a zábavné. Ale v současné podobě nelze tuhle hru doporučit … chce to jiný technický základ, jiný přístup a opravdové investice ze strany vydavatele.
Prodat herní engine a říkat tomu hra je opravdu dobrý kumšt. Ale dobře, není to jen engine, je to ořezaný Fallout 4 multiplayer.
Fallout online si umím představit, ale musel by vypadat jinak a i s NPC postavami, třeba nezávislé farmy a vesnice spojené do NCR (fallout2) atd. Různé frakce jako Bratrstvo oceli, vůdcova armáda supermutantů, ghůlové, různé gangy nájezdníků a žoldáků, enclave. Bojovalo by se o vaulty a jiné zdroje lidí, přízeň prvních farem a měst nebo by se dali založit města a ne jen postavit barák se zahrádkou. Továrny vault tecu plné robotů co se dají vyrabovat nebo hacknout a vyrábět si roboty pro sebe. Enclave s pokročilou power armor a vertibirdy co se snaží vyhladit zamořené zbytky USA. Vždyť jen za Bratrstvo oceli můžou být dvě frakce. Uměl bych si představit začátek hry. Vylezu z vaultu a teď budu přemýšlet, jestli se nepřidám k supermutantům tím, že se nechám chytit a napumpujou do mě FEV, nebo se nechám ozářit silnou radiací a bude ze mě ghůl a nebo se přidám k nájezdníkům, kteří budou zajímat lidi a prodávat do otroctví čímž získám frakční body. Mohla být z toho celkem super hra, jen ne tenhle pahýl co je o kousek horší,lepší? než si hrát na kozu jako v Goat simulátoru.
Podle mě hrozná hra a jen ždímačka peněz.
Naštvala mě ale zpráva, že Elder Scrolls 6 a Starfield budou používat stejný engine jako Skyrim/Fallout 4/Fallout 76 viz Odkaz.
Už dávno je to hrozná vykopávka a hry na tom vypadají příšerně nemluvě o spoustě problémů co ten engine má, ale oni to stejně budou používat dál... totálně jsem o ty hry ztratil zájem po té zprávě
Mě se naopak líbí, že tam nejsou žádné svazující questy a hru nemusím hrát, tak chtějí autoři ale tak jak chci já. Od Bethesda her očekávám sandbox s qesty.
Příklad F4: Vyber si jednu frakci, zbylé musíš zničit. Hlavní příběh, kde mám najít dítě, které mě absolutně nezajímá.
Skyrim: Tam takových questů naštěstí moc není, ale jako příklad zabití Paarthurnaxe.
Ovšem o koupi F76 začnu přemýšlet, jen když budou k dispozici modovací nástroje a možnost založení soukromého serveru.
Ve hře jsem strávil již přes 70h (i s betou) a musím říct že mě neuvěřitelně baví (krom nechutně malé nosnosti CAMPu). Neustále mám chuť prozkoumávat co svět nabízí, a stále nacházím nové možnosti.
Lidi na mapě jsou příjemné zpestření.
Co-op absolutně perfektní věc do Falloutu.
Příběhové je to docela bohaté a tolik eastereggů jsem už dlouho neviděl.
Není to pro každého, ale já jsem vážně spokojen. (mody budou, ale až si narejžujou "Atomy na mikrotransakce hraním vážně vyděláte kopu, já už mám skoro 1/2 Atom shopu vykoupenou a nestálo to ani kč")
Jen přemýšlím co budu dělat až to prozkoumám celé, mapa se sice zdá velká a pořád je co dělat, jenže už o víkendu jsem viděl lidi na lvl 30 a výš s full power armorem jak to všechno kosí laser gatlingem (já sám za 2 dny mám 19 lvl a to se celkem flákám). Supermutanti jsou strašně easy (alespoň co jsem potkal) a párače jsem naštěstí ještě ani nezahlédl. Tvrdí, že na tom budou stále pracovat tak uvidíme, zatím mě dost štve respawnování nepřátel před xichtem ve vlnách nebo nemizející zvuky střílení těžkého kanónu. Obecně až moc lehké, žádná velká výzva a úplně hloupí nepřátelé.
55 lvl v den vydání ? To musel být někdo, kdo to hrál dřív než před oficiálním spuštěním pro masy a nebo se tam procházel nějaký vývojář a testoval si to na živo na lidech Myslím že oficiálně je max 50 lvl a pak to sice leveluje taky, ale už to dává "jen" kartičky. Otázka zní, jaké budou padat ty karty Ale co, běhat tam s lvl 800 za rok hraní bude asi sranda.
Pokud nebudou přidávat mapy, servery pro hardcore hráče, nebo další obsah. Tak se za pár týdnů může stát, že nudící hráči v namaxovaném power armoru budou kooperativně masakrovat zbylé obyvatelstvo
znám člověka co je na 101 levelu už ... ono to jde rychle, protože je tam spousta levelovacích bonusů, hlavně ve skupině je to super rychlé navíc když pakodpaluješ bomby a vytváříš ty super nepřátele ...