A je to tedy, Ubisoft odkládá vydání další očekávané hry. Far Cry 3 se neobjeví na začátku září, ale počítá nově s vydáním až 30.11. (4.12.). Pevně přitom doufáme, že PC verze vyjde souběžně a bude stát za to. jako důvod odložení byl uvedena jako obvykle snaha o co nejlepší výsledek ...
Nechci se něják dotknout vývojářu FC3, ale všude píší jak to bude mít úžasnou grafiku a otevřený svět, dle všech prozatimních trailerů a gameplayů mi to trošku přijde jak nafouknutá bublina všecko nasriptovaný normálně mi to přijde jak arkádovka bulletstrom dobrý ledat tak do hospody na automat
co mě neuvěřitelně hněte na dnešních hrách (krom autohealu, blikajících předmětech, klikačkách k otevření/whatever atd) je že přijdu k žebříku a musím zmáčknout čudlík, aby ten charakter vůbec začal šplhat..proč? dřív to bylo, že člověk přišel k žebříku a hned lezl nahoru..naco navíc mačkat čudlítko? demence...abych nebyl úplně OT, tak ten autoheal jak po něm stříleli asi 10 vteřin je naprostá prasárna a je to naskriptovaný jako prase...fuj FC3...
se vsim +- souhlasim,ale stim zebrikem ani ne,drive me nasralo kdyz jsem strilel na nekoho a zaroven couval ci delal ukroky a PAK nahle zacal sphat nebo jsem chtel RYCHLE dolu z plosiny,ale postava zacala splhat dolu(v nekterych hrach slo mezernikem se pustit,ale to je taky mackani tlacitka na co nadavas)takze toto neni uplne naskodu(ale asi bych to nechte u klasickych strilecek ala Quake adt.)
Je pekné, že grafika ide do predu, ale tí vývojari hier sa asi nerozprávajú s hráčmi, čo v tej hre chcú.
Všadeprítomné skriptovanie je strašná vec, týmto smerom by sa hry teda nemali uberať , kde sú tie časy keď si v hre mohol blúdiť lesom/mestom kým si nenašiel to miesto kde si mal prísť.. a to je natom, nájsť cestu a popritom si porádne zastrielať a nie aby mi všade blikali predmety, navádzali sípky a nedajbože aby som stláčal "E" jak dement aby spravil sériu pohybov... Dúfam ,že v tej hre bude trocha volnosti a viacej trás k danému cielu
FC3 patri medzi top nahypovane tituly. Spominam si velmi dobre na FC2,na krmenie screenshotmy, treinermy, kecami o grafike, volnosti pohybu blabla. Vysledok? Ty co hrali zrejme vedia. Vystavnou skrinou demencie v hrach je momentalne pre PC vychadzajuci pocin UBI Ghost Recon:Future Soldier. Naskriptovany, koridorovy, vsemozne postup hrou ukazujuci, ESRB tak 6+, uchvatny DX11 titul. Kam toto speje? Tiez mate pocit pri hrani Max Payne 3 z tazkopadneho ovladania mysou, alebo je to len subjektivna zalezitost. Nastavil som vysoku citlivost Logitech G-700 no stale mam pocit, ze Max sa o vsetko lepi otaca sa tazkopadne, ako ja so zeninim kufrom na letisku. Ci to bude tim Maxovym chlastom,alebo optimalizaciou?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!