Pokud očekáváte, že se Ubisoft rozhodl u Far Cry 6 změnit styl a směřování série, tak vás uklidním. Všechno je při starém. Ale proti povedenému předchozímu „dvojdílu“ se z prostředí neklidného středu USA přesuneme do Karibiku. A rozjedeme klasický revoluční boj proti diktátorovi :). Hra rozhodně půjde ve stylu minulého „půl“ dílu, tedy výrazně k šílenější akci. Tentokrát se dočkáme i mazlíčků :). Tvůrci slibují dosud nejzajímavější otevřený svět, ovšem záběry jasně ukazují, že jde o víceméně totéž, což jsme od několika posledních Far Cry dostali. Jen zase v trochu jiných kulisách s jinými texturami. Je to špatně? Ne. Proč něco měnit, když to funguje :). Každopádně Ubisoft se dušuje, že hru už neodloží a dočkáme se vydání již 7.10. tento rok. A takhle to vypadá. Co tomu říkáte?
No já nevím, vidím to jinak. Za mě to dost kazí AI. ROzhodně měli lepší díly FC.
Ale prostředí super, to UBI umí.
FC6: diktátora jsme tu už měli jestli se nepletu (FC4), mazlíčky taky (Primal, FC5 a NewDawn).
Rád bych viděl plnou hru ve stylu Blood Dragon než toto.
Ale FC sérii mám rád, takže v knihovně FC6 skončí...ale až bude ve slevě a nebo jako dárek k něčemu co budu "nutně" potřebovat
A ne, Ryzen 5000 ani Radeon 6000 to není
Loni to v amd rewards k 5000 a 3000 sérii dávali
Tuším, že minimálně dvě licence na případný co-op mám. Prý ho to má, nevím, jestli stojí za to.
Naposledy jsem hrál asi čtyřku, tak se na tohle docela těším. Primal mě nějak minul, u pětky jsem čekal na slevu/neměl čas. Možná ještě někdy dokoupím.
Tenhle typ oddechový open worldový střílečky mě baví
No proto píši tu poslední větu, páč vím že k tomu HW ten FC6 dávali
Ale takový upgrade nebyl v plánu a ani zatím není.
Primal se mi líbil. Opět krásné prostředí a "střílečka" z té doby tu snad ani nikdy nebyla. Za mě zajímavý nápad, i když je to jen "kopie" FC4 v jiném kabátu.
Nějak mě minula dvojka.
Mám to podobně, prostě oddech u kterého není potřeba myslet a jen si užít ten otevřený svět a občas akci na "Ramba" nebo na "Tichošlápka"
Je to na názoru každého hráče, ale já už mám té repetitivnosti dost. Hrál jsem díly 1,2,3,4 a od dvojky, trojky se nezměnilo prakticky nic - jen trochu "kulisy" - uvažoval jsem o pětce nebo šestce, ale asi to už vynechám, protože je to pořád o tom stejném.
Mě na tom nejvíc štve uvěřitelnost, respektive přílišná arkádovitost. Přitom by se z toho dal udělat perfektní survival, ale jestli to bude podobné jako FC4 tak potěš koště, idiotská zápletka a nesympatičtí hlavní "hrdinové" a hratelnost podobná jako duke nukem 3D s nesmrtelností.
Za mě měla nejvíc idiotskou zápletku dvojka, zahrál jsem si jí kvůli hezkému prostředí, ale jinak hry, kde se nedá přežít ani jeden konec rovnou mažu. A nejradši bych si zahrál remaster jedničky, v nějaké super grafice. Ta se mi naopak líbila moc
Jedničku jsem relativně nedávno rozhýbal a pořád super. A jak si to člověk pamatoval
Jediné co mě tam dost otravilo bylo, když mě několikrát rozšmelcovali kulemetem na vozidle ze zavřeného hangáru. I když mě neviděli, tak naprosto neomylně to posílali skrz plachtu do mě.
Průstřelnost je jedna věc, ale tam šlo spíše o to, že nepřítel (AI) přesně na 100% věděl kde jsi i když jsi byl 100+ metrů od něj a on v zavřeném hangáru, takže tě neviděl.
Jinak ale jasný, neprůstřelnost materiálů (plech, prkna) v dnešní době je u FC tristní.
Ve Wildlandsu si tu průstřelnost člověk slušně užívá
Kurnik, Wildlands sem prosel dvakrat, nejsem si jisty jestli ne i trikrat, ale ani me nenapadlo zkouset starodavnou featuru jako je prustrelnost materialu...asi si budu muset dat jeste jeden pruchod a patricne si vychutnat
moje zkušenost s hrama je, že když už tam ta průstřelnost je, tak je tam dementní nastavení zbraní - modernější AR15 5,56 překonává třeba starší G3A3 7,62x51 na puškový náboj úplně ve všem i když v reálu AR15 neprostřelí ani kovová futra a 7,62x51 lítá přes 10cm beton, o "špatných" 7,62x39 raději ani nemluvím, tohle mě zkazilo dojem už i Jagged Alliance 2. Prostě místo reálného fyzikálního modelu máme model politicko-geografický
Až tak jsem to ve Wildlandsu neštudoval. Nejvíce mám naběháno s BRENem (ten bude v 7,62) a s BFG-50A. Vím, že je tam slušný rozdíl mezi .308 a .50, ale u 5,56x45 NATO vs 7,62x39 netuším.
V některých hrách to ale kecá hodně...tak jak říkáš.
Nenaděláš nic. Ony ty hry taky nejsou simulací že jo?
UBISOF umí dělat jen klony
Assassins Creed
Watch Dogs
The Division
Far Cry
anno
tyhle všechny hry budou hrát i vaše děti jen budou mít jinou číslovku tuctový příbeh + tupa střílečka to ted frčí
v zakladu ma ubisoft dobry nápad ale vždy to něčím uplně zabije za mě pokud někdo z UBISOFT/EA/CREATIVE ASSEMBLY vydají hru nechává mě to uplně chladným a nemusím to ani hrát a vím ze to za ty peníze nestojí a ani nemam chut to zkoušet
Série FC je tradičně ukázka toho,jak vyhodit spoustu peněz, vytvořit velmi zajímavé prostředí, technicky slušnou hru, skvělý námět atd. A nakonec to celé zabít nedotažeností příběhu, neoriginalitou stále se opakujících herních mechanik a pod. Jak už jsem psal dříve - měli jsme hrát za dospívajícího Diega a řešit "tíhu" zděděné banánové republiky po otci s několika možnými konci závislými na hráči - od úplné demokratizace až po upevnění moci silnější rukou než vládl otec. Mohli přibýt strategické prvky velení a rozdělování jednotek mezi různé oblasti, řízení ekonomiky atd. (1st person Tropico), samozřejmě v odlehčené verzi, možnost něco rozstřílet má el presidente také, stejně jako si sám mučit odpůrce aby zjistil informace (nebo pro zábavu), nakonec je to stejně hra od 18, tak co. Mohlo být řada morálních rozhodnutí (nechat hladovět ženy a děti ve vzbouřeneckých vesnicích?)
NE, bylo by to přílíš "odvážné", jedná se totiž o stupidní mainstream, který musí jet podle stále stejného vzorce, takže zase "pár hodných rebelů", co dokola jezdí v autě, vybojovávají oblasti, kempy, základny, do toho crafting, pár perků... kde už jsme to jen viděli? A do toho "strong female character", což je ještě fajn,protože do dvou let už budou protagonisté pouze transky a zkuste někde říkat, že se s takovými protagonisty neumíte ztotožnit