Příznivci klasických Ferrari a klasických motorů budou skřípat zuby, ale technologický vývoj je neúprosný. Nástupce LaFerrari se jmenuje SF90 Stradale a je to nejrychlejší silniční auto, které kdy Ferrari postavilo. Nemá V12, disponuje upraveným V8 z modelu 488, ale kromě tohoto 4 litrového spalovacího motoru vyladěným na 574kW má k němu ještě trojici elektromotorů. Celkový kombinovaný výkon je 735 kW (1000 koní), což umožňuje tomuto rudému monstru zrychlení z 0-100Km/h za 2,5s (na 200km je za 6,7s) a maximálně činí 341km/h. Je v každém ohledu lepší, rychlejší a ovladatelnější než LaFerrari. Co je zajímavé, tak na rozdíl od moderních předchůdců, nebude tento model omezenou sérií. Ferrari jich vyrobí tolik, o kolik bude zájem. Údajně už má kolem 2000 objednávek. Takže pokud jej chcete, je tu slušná šance. Přesnou cenu zatím neznáme, ale bude určitě vyšší než 15 milionů. To je dost, ale má to výhodu, na elektrický pohon samostatně dokáže ujet 26km, takže při popojíždění ve městě dokáže ušetřit nějakou to korunu. Je to takový rychlejší Prius, takže ochránci přírody budou mít z tohoto auta taky radost.
A jeden kúsok si určite objednal Lewis Hamilton. Ale musím uznať že toto sa im fakt podarilo, rovnako ako F8 Tributo. Hneď by som vymenil za toho môjho 12. ročného hrdzavého Focusa
SF90 není žádný nástupce LaFerrari!
Je to "normální" produkční model, který si může koupit každý (kdo na to má) bez omezení. Sama automobilka uvedla, že nástupce LaFerrari má přijít zhruba za 3 roky.
Stejně tak není nejrychlejší - je to nejrychleji zrychlující model značky...
LaFerrari je také hybrid, ale je to jiná kategorie v rámci Ferrari hierarchie. LaFerrari je dvanáctiválec, tedy top model pro top předem dobře vybrané zákazníky vyráběný jako všechny top modely v omezené sérii.
Tohle je osmiválec, tedy produkční model ... určený pro "běžné" zákazníky, vyráběný v mnohem větším množství. V žádném případě se tedy nejedná o nástupce LaFerrari. Je to spíš odpověď na nástup nových modelů konkurence, které výkonem dost přitvrzují.
Je to jako Phantom a Ghost u Rollsu ... Phantom je vrchol a Ghost levnější, dostupnější verze tvořící páteř prodeje.
ale má to výhodu, na elektrický pohon samostatně dokáže ujet 26km, takže při popojíždění ve městě dokáže ušetřit nějakou to korunu. Je to takový rychlejší Prius, takže ochránci přírody budou mít z tohoto auta taky radost.
To je pekné
Zabudol si ale dodať, že akustický zážitok z plnotučného motora umocní bombová audio-sústava v kokpite !
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!