GAMES: Assassin´s Creed UNITY - bude "bez" optimalizací pro PC? |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Čtvrtek, 30 říjen 2014 |
Tedy abychom to uvedli na pravou míru, nové UNITY bude mít optimalizace, ale jen pokud chcete říkat několika extra fičurám NV optimalizace. Ze zkušenosti víme, že se o optimalizace nejedná - žádné specialitky nečekejte a záběry také ukazují, že nic speciálního se nekoná. Bohužel UBISOFT úplně ignoruje zásadní moderních technologie, jako API MANTLE a další, které by skutečně optimalizaci chodu hry znamenaly. Bohužel hry UBISOFTu patří k dlouhodobě k nejhůře optimalizovaným hrám vůbec. Současný stav věcí je zapříčinění hlavně politikou, kdy UBISOFT jako jedno z mála herních studií, vůbec nespolupracuje s AMD ale výhradně s NV. Jenže v současném světě, kde AMD s mnoha herními vývojáři vytvářejí nejlepší a nejmodernější herní technologie a AMD ovládá platformu herní chkonzolí a drtivá většina her a herních engine jsou tak v základu optimalizovány pro HW AMD, je to samozřejmě problém pro všechny. UBISFOTu se ale nelíbí, že by neměl stejnou pozici u AMD, jakou mají konkurenční EA a někteří další další, jejichž hry a herní engine už mají nativně podporu API MANTLE a dalších nejaktuálnějších technologií a skutečně PC optimalizace. Snad jen dodejme, že UNITY běhá na výrazně inovovaném enginu, takže by snad nemělo vypadat až tak zle, přestože tedy bohužel moderních a skutečně optimalizačních technologií se nedočkáme. Je otázkou, jak dlouho může UBISOFT tento přístup "proti všem (a hlavně hráčům)", zastávat. Jinak mě osobně spíše u nové AC zajímá, jak se tvůrci poprali s tím, že na nových dílech už nedělají původní autoři. Už na minulém Black Flag totiž byl ústup z kvality prolínání historických reálií s fikcí, dost značný, stejně tak scénář hry už ke konci byl podstatně nižší kvality než na začátku. Takže se trochu bojím, aby extrémně zajímavé téma Francouzské revoluce, nebylo promrháno.
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|