SONY pokračuje ve svém neuváženém jednání, co by vydavatel. U Helldivers 2 sice nakonec couvla v dodatečném zavedení povinnosti PSN účtu, u nadcházejícího vydání Ghost of Tsushima pro PC už ale zjevně couvnout nechce. Přitom takhle primárně singleplayerová hra nemá důvod, aby PSN účet byl vůbec potřeba. Ovšem její kooperativní režim Legends jej prostě vyžadovat bude. Jenže problém zůstává stejný jako u HellDivers 2. Protože SONY prodává hru přes STEAM na PC, ten ji nechce a nemůže nabízet v zemích, kde není PSN možné dle podmínek SONY legálně vytvořit. SONY totiž zjevně stále zapomíná na fakt, že své PSN podporuje jen v asi 70 státech. Ve většině světa ovšem nikoliv. A tak STEAM z pochopitelných důvodů nechce a nebude hru prodávat hráčům, kde není PSN podporováno. Nyní tedy stahuje hru z prodeje v cca 150ti státech světa. SONY a tvůrci jejich her, speciálně nově vycházejícího Ghost of Tsushima (16.5.2024), se tak mají na co těšit. I když asi nepůjde o zdaleka tak masivní a koncentrovaný „protest“ a protitlak, jako v případě nesmírně populárního HellDivers 2. Pochopitelně mnozí tápou, proč SONY tak vytrvale chce, aby hráči měli její PSN účet. No důvod je prostý, chce vaše data! A hlavně rozšířit počet uživatelé své platformy a vypadat tak dobře před investory, jako že SONY platforma roste :). Problém je, že SONY je známé svým mizerným zabezpečením dat a úniky PSN údajů hráčů v minulosti. Takže pochopitelně mnozí jí své údaje dát nechtějí. Současně z hlediska uživatelů a hráčů na PC, není žádný rozumný důvod ani zisk, PSN účet mít. Speciálně když je hra už spárována se STEAMem. Třenice tak budou určitě pokračovat. SONY se tu ale jasně střílí do vlastní nohy zas a znovu a celou situaci prostě minimálně z hlediska PR naprosto nezvládá a ale asi jí prostě ta vaše data v PSN stojí za to, omezovat si prodeje her na PC a za všechnu tu negativní publicitu kolem toho, jinak si to neumím vysvětlit …
“ Pochopitelně mnozí tápou, proč SONY tak vytrvale chce, aby hráči měli její PSN účet.”
A čo steam, Microsoft live/xbox, gog, epic, ea, origin, Battle.net, uplay, rockstar launcher… sa tvárime ako keby to na pc nerobili vsetcia. Keď chce človek 1 účet/1 store, tak musí hrať na konzole. Pokial hra na pc musí rátať že každý tu chce ťahať dáta a mat svoj launcher. A každý chce plniť štatistiky. Jeden účet/ launcher navyše už nič nezmení.
Ja osobne toto na pc nexnasam. Zapnem hru a pri tom sa mi zapne tona balastu a musím sa prihlásiť do 10 klientov. Nič nemôžem mat pekne po kope. Všetko ma svoj zasraty overlay a potom sa to celé serie cez seba. Tiež by som bol najradšej keby existoval jeden steam a mal by som pokoj.
GoG umi naprostou vetsinu klientu pomerne obstojne integrovat, pak tam lze nastavit at se klient te ktere hry spusti jen kdyz ji uzivatel hraje a nasledne se automaticky ukonci. Neni to dokonale, ale nejakym zpusobem to jakz tak funguje. Mnoho z vyse jmenovanych klientu budto nepouzivam, nebo tam mam jen nejaky anonymni ucet bez dalsich udaju a nijak to nevadi.
Ghost of Tshusima ted hraju, PS ucet nemam a ani mi ho to nejak vyznamneji nenutilo - snad jen nabidlo pri prvnim spusteni a pak uz nic.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!