Nová hra ze série Tom Clancy je zdě. Ghost Recon Breakpoint naváže na současný Windlands. Stojí za ním stejný autorský team a bude opět jednat o online hru v otevřeném světě po vzoru předchůdce i aktuálního Division 2. Hra nabídne opět všechno a pro všechny, PVP, PVE, příběhové mise, kampaň, RPG elementy atd. Víceméně jde o DIVISION 2 v kabátku Ghost Recon akorát mimo město. Žádné objevné věci nečekejte, jen velkou porci instantní zábavy s mnoha možnostmi jak, co a kde hrát, a to znovu a znovu dokola. Tahle další „hra jako služba“ vyjde 4.10.2019 a takhle vypadá:
bude opět jednat o online hru v otevřeném světě po vzoru předchůdce i aktuálního Division 2
Wildlands jede i bez netu. Člověk dostane 3 AI parťáky a jede.
Citace:
Víceméně jde o DIVISION 2 v kabátku Ghost Recon akorát mimo město
Tak na to rychle zapomeň.
Takže trošku jinak:
Wildlands lze hrát i offline, jestli to u Breakpointu bude stejné...těžko říct.
Mezi Wildlands a Division je diametrální rozdíl.
Takhle hra nebude "další" Division (na to tu máme Division 2), ale pokračování Wildlands...tedy ne 50+ střel do nepřítele, ale jedna do hlavy nebo velkorážkou do těla a hotovo. A daleko více taktiky.
Ty hry jsou úplně rozdílené, tak DD prosím tě neříkej, že Breakpoint bude převlečený Division.
To ano, ale Division stojí na úplně jiném principu hry. A to sejmutí na jednu ránu tam není klíčové. Zatímco u Wildlandsu ano, je to jeden z hlavních aspektů hry. Stejně jako taktická likvidace nepřátel tak, aby neviděli zabití či mrtvolu. Na to se v Division nehraje.
Obě hry mají stejné:
- UBI
- otevřený svět
- primárně single/kooperativní hra, sekundárně PvP
- pohled z třetí osoby
No a to je všechno.
Takže asi jako kočka a pes. Mají 4 nohy, ocas a chlupy. Přemýšlení, chování, atd. jsou už jiné.
A rozhodně nemůžeš říct, že kočka je převlečený pes nebo naopak
Hlavně Division je hra o neustálém grindu a hledání lepší výbavy, takže RPG systém na úplně jiném levelu.
Windlands mě začal po pár hodinách nudit, Division 2 už mám nahráno 100 hodin a baví ještě více jak první díl.
Co se headshotu týče, tak primárním cílem v D2 jsou hráči či elitní nepřátelé a ty vážně jednou ranou nedáš ani vymaxovanou specifickou zbraní. (ale když někdo hraje na nízkou obtížnost jako Honza, tak to samozřejmě jde)
Jsou to dvě naprosto odlišné hry.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!