Přežívací akční hry mají dnes krušné časy. Starší a kdysi populární akce H1Z1 byla v předběžném přístupu na STEAM celé 3 roky. Teprve nedávno hra vyšla jako hotová, nicméně popularita a hráči už jsou jinde. Tvůrci tak rychle zjistili, že nemají šanci tuhle hru dále prodávat. Po týdnu od vydání se tak rozhodli, že hra bude zadarmo a přejde tedy na populární free-to-play model, kdy tedy placené budou různé bonusy a především kosmetické prvky. Je otázkou, zda to bude stačit na přilákání hráčů, kdy většina dnes hraje PUBG či Fortnite.
Jsem se díval na pár replayů a fakt jako ne. Nechat se hned na začátku vysmahnout nějakejma buznama, co to hrajou ve 2-3 lidech, se skillem jako prase, to ne. Takoví, ať si tam onanujou sami.
Takový hry se dělaly před XX rokama bežně ještě než přišel Wow bylo v MMORPG hře normální, že když někdo někoho kuchnul tak jej obral úplně o všechno a byly to nejlepší časy online her. to co se děje dnes, je hraní si pro děti. Ale jak to vypadá, časy se pomalu navracejí, nejprve systém Battle royalle a teď Escape from Tarkov a myslím, že brzy budou další následovat. Jednoduše už nic pro uplakánky.
Ono totiž i vývojáři zjistili, že jakmile nemá hráč co ztratit, tak jej po dokončení hry nežene nic kupředu, ale pokud vás zabije a okrade o vaši nejlepší výbavu člen konkurenčního klanu... Pro sračky je to důvod ke smazání hry, ale většinu to přinutí k tomu hrát dál a pomstít se. Proto hry jako division, Destiny a podobně nemají šansi uspět déle jak pár let, protože je to jen nastavovaná kaše a bez toho "okrádacího" elementu se koloběh věcí nikdy neuzavře. V každe hře je potřeba toho "záporáka" proti kterému budou klaďasové bojovat a pokud je to živej hráč je to mnohem lepší.