Kde si nabral, že by to muselo byť počítané grafikami??? Načo tu máme úplne bežné štvorjadrové procesory a začínajúce šesťjadrá, či onedlho zase viacjadrové procesory??? Toto sa bude skôr počítať cez CPU, než cez GPU ;)
nesmysl. Takovéhle "lokální" hříčky upočítá jedno jádro jako nic. Tohle zvládaly realtime už někdy v roce 1994 mašiny od SGI, a dnešní PCčka jsou daleko výkonnější.. Vždyť si stačí uvědomit, že tyhle "kravinky" je nutno počítat pouze u objektů velmi blízko kameře (tedy ty, na které je velmi dobře vidět) - tj. náročnost na výpočetní výkon nebude extrémní. Vzdálenější objekty buď není třeba takto složitě počítat vůbec, anebo jen ve velmi omezené míře.
Tak ta destrukce mostu byla stejně trapna jako v rocket demu k fermi(tam bylo ale víc zbytecnejch particlů).
Zatim nejhezci destrukci mostu ve hre jsem snad vydel jen v HL2: episode two
je to trochu realnejsie ako FERMI destrukcia, ale stale tam nieco chyba.. mozno doplnit hodnoty "hmotnosti" na jednotlive casti mostu, no to uz by bol dost zaberak na CPU i GPU.. avsak som rad, ze sa to ubera tymto smerom - open source
ze za pouzitei PhyShitX beru od vyrobcov hier urcite % zisku alebo pausal.. teraz si nie som isty.. no viem, ze Unreal ma taky system.. a pochybujem, zeby bol PhyShitX zadarmo!
Neni ...všechny tři hlavní fyzikální engine se platí ...
HAVOK mají zadarmo někteří větší partneři Intelu
Physx se neplatí na PC, ale na konzolích ano
Bullet mají zadarmo v plné nejnovější verzi od AMD čistě PC tituly, jinak je také placený na konzolích ...
nejakej zdroj toho tvrzeni o bulletu?nic takyho sem zatim jeste neslysel a prijde mi to docela podivna, kdyz vemu ohled na nedavny spor mezi amd a hlavnim vyvojarem bulletu.
taky problém že furt nahrazujou kus stěny o dost méně cihlama než mají, správně by tam měly bát hromady cihel unvitř toho baráku a navíc by se měla zeď lámat i v "blocích" cihel.
hmm pěkné, ale doufám že se konečně začne do her přidávat fyzika co k něčemu je, jako v HL2. Né jenom kokotiny typu létající pára, střepy a hadry atd..
Ještěrowarrior je parádní, ale přál bych si třeba ještě že až na něho vletím s mečem, tak aby mu ty šatičky šly taky pěkně potrhat, eventuálně aby zranění taky odpovídala nějakému fyz. modelu. To mě celkem občas vadí když naběhnu proti perfetkní příšerce ze které pak ale jenom odcákně něco krve a šmitec.
Ps: jestli to někde je tak sem to nehrál tak mi to postněte at si to zahraju
Chcelo by to realnu implementaciu v nejakej gamese. Na jednej strane treba ocenit snahu /pokrok/ tvorcov, ale zatial su to len pekne PR videjka. K tomu Bad Company2, destrukcny model je dost vydareny a hlavne ucelovy. Nie je nad to vypalit po nejakej budove s RPG-cka a pozrime sa "double kill" dvoch kempov s lamometmi. A o to ide, zabava na prvom mieste k comu destrukcia prostredia len napomaha.