S velkým napětím jedna z nejočekávanějších her letošního roku. Jsme totiž napnutí, cože si to tvůrci pro nás připravili, protože je jasné, že nová Lara, bude prostě úplně jiná. Rozhodně nemáme strach o technické a grafické provedení, které bude špičkové a špičkově vyladěné na současný HW, otázka panuje jen kolem herního obsahu. Minimálně to vypadá, že nová Lara už nebude jen o úzkém koridoru. Však se podívejte sami:
No neviem, neviem... Nepozdava sa mi to ze sa bude musiet hrac vraciat a hladat neake nove veci v starych lokaciach, ktore spristupni s novymi "upgrejdmi" Cosi podobne bolo tusim v Batmanovi a stale ma to flustrovalo, ked som videl ze dakde by sa malo dat dostat, len este nemam na to... a potom som mal stale pocit ze som na daco zabudol a zbytocne sa mi tym natahovala hra, ze som pre istotu prechadzal stare lokacie s kazdou novou hrackou co som dostal. Skor by bolo lepsie keby v tych "interaktivnych" svetoch sa dalo dostat na tieto bonusove miesta aj viac sposobmi. Taka barikada sa da rozmlatit aj krampacom... (poznam takych co by to aj holymi rukami rozbili po par slivoviciach) Tomu by som hovoril interaktivny svet
No... graficky nepujde o nic oslniveho. Jen je tam hodne svitilek, stinu, a vsechno je to namocene do "modernich" postprocesu. No ta hlavni polygonova cast je proste... hodne... pri zemi. Se mi snad ani nechce verit, ze tuhle vetu napsal DD "Rozhodně nemáme strach o technické a grafické provedení, které bude špičkové a špičkově vyladěné na současný HW" Nevidel sem sice hru na zivo, ale ani sem nevidel zadne video, ktere by mi nepripominalo polygonovou stylizaci ala "Call of Duty". Jen ta hra hezky vypada. Co v Tomb Raiderovi bylo vzdycky super, byly kulisy jako celek. Jen se moc v tom neprohrabovat. :-)
Grafika vypadá dostatečně dobře. Ale líbí se mi využití "primitivních zbraní" po vlastnoručním vyrobení a fyziologie postavy, která vypadá velmi reálně (v porovnání s reklamou na silikony a botox posledních dílů ).
Praveze to vyzera celkom slusne ... na to ako v poslednych rokoch vyzeraju ine hry ... taktiez sa mi paci orientovanie skor na "survival horror" vypravanie pribehu.
Takze neviem ... podla mna to vyzera fakt slusne (hlavne aby to neskazili slabym pribehom resp. "oblubenym" portom z konzol (a teda ovladanim)).