Legendární obří bojoví roboti jsou zpět a rovnou jako Free-to-play Online, i když hra působí spíše trochu jako pay-to-win. Ale prý se to dále ladí. Herně nicméně vypadá hodně slušně a probíhající veřejný betatest je přístupný takřka všem :).
Před nějakou dobou jsem MWO zkoušel a jako taková pecka mi to nepřišlo spíše slabší průměr, no je to furt beta má smysl jim dát druhou šanci před vydaním ostré verze?
jen se vás zeptám - znáte pravidla battletechu/mechwarriora, rozumíte zbraním, konstrukci mecha atd? Já jen, jestli ta skepse nepramení spíše z neznalosti a očekávání něčeho ve stylu BF3 nebo alespoň world of tanks
Tenhle svět znám, sice už jsem je dlouho nevytáhl z poličky páč nemám s kým hrát, ale jsem hráčem klasické dekové podoby hry. I nějaký starší PC hry jsem hrál, ale když jsem zkoušel MWO tak mi prostě k srdci nepřirostl. A po pár dnech jsem jej z PC odstranil :-( Zkusím jej opět znovu až se dostanou z fáze beta snad to bude lepší.
na to že je to beta, je to super. Graficky není co vytknout, těžko najdete lépe vypadající MMO. Jinak ti co to hodnotí jako nic moc, tomu jednoduše nerozumí. Tvůrci udělali hru spíše pro skalní příznivce, kdo není, chápu že má se hrou asi problém (velký), mechlab mu vůbec nic neřekne (Artemis, ECM, BAP, FerroF, Endo-Steel už se nechytáte že? ) Nutnost pohledu z první osoby zkušeným naprosto vyhovuje, umožňuje skillerům v tzv. "běhačkách" efektivně ničit i těžší stroje zezadu (jak to známe z battletechu). Na druhou stranu nezasvěcení asi budou mít problém i s tím, kde mají natočené zrovna torzo a kam nohy , pro nás co jsme v dětství mastili stolní battletech je to ale paráda. Btw osadil jsem na 25T commando LRM20+artemis a 4 tuny munice :-) parádní poměr hmotnost/firepower. O obsah se nebojím, neustále bude přibývat, je to beta. Posledně bylo například přidána možnost kamufláže ECM suite, varianta zamrzlého města v noci (nádhera), další stroje atd. Zatím hodnotím 9/10 pro příznivce a znalce battletechu, pro ostatní je to bohužel tak 6/10. Bojím se, že vývojáři sáhnou časem k typickému "zdebilnění" hry, aby byla přístupnější masám, takže si ji zahraje každý, pak se hodnocení nejspíše obrátí :-(
to DD: nechápu proč je to pay to win. Můžeš to nějak blíže specifikovat nebo je to jen tvůj osobní ničím nepodložený pocit? Jediné co je ve hře jsou prémioví mechové, naprostá obdoba prémiových tanků ve WoT. Tito mechové jen víc vydělávají, nejsou to ani ty nejtěžší stroje (stejně jako ve Wot). 100T Atlase plně uzpůsobeného může mít každý i zadarmo. To je na tom Wot daleko hůře, tam T10 sice může mít taky každý ale náklady na opravu a munici prakticky znamenají, že bez prémiového tanku/účtu jsou T9/T10 tanky pro normální lidi nehratelné. V tomto je mechwarrior přístupnější. Chválíš-li tedy Wot, nemůžeš o mechwarriorovi tvrdit nic horšího z pohledu pay-to-win. Mě přijde, že většina lidi mechwarriorovi prostě nerozumí, případně hráli dvě hry a dělají závěry. Doporučuji stoické epoché, neboli zdržení se úsudku o tom, čemu nerozumím, děkuji