Japonské hry nejsou na západě zrovna populární, přeci jen často přihlouplý grafický a výtvarný styl i vystupování postav není zrovna zajímavé pro většinu západních hráčů. Monster Hunter: World má sice zřetelné japonské prvky herního stylu a vzhledu, ale není to ještě taková ulítlost. Výtvarný styl je zajímavý a pestrý, graficky a technologicky sice hra není moc působivá, ale pokud máte rádi zajímavé rubačky a nekonečný grind, tak dost zabaví. Navíc v současné herní produkci patří mezi to nejoriginálnější, takže i za to má kladné body. Hra navíc zamíří na PC a to už 9.8.2018. Graficky sice ani na PC ve 4K rozlišení neohromí, modely a textury jsou kvalitativně „trochu za opicemi“, ale zase to pojede skoro na všem. Hra poběží na 60FPS a v 1080p ve slušných detailech má na to stačit 4jádrový RYZEN 5 1500X nebo i7-3770K a grafika Radeon RX 580 či GTX 1070. Na nižší detaily si vystačíte s mnohem starším PC střepem. Takže pokud budete chtít v létě zkusit něco poměrně originálního, tak tohle vypadá zajímavě:
myslím že si pletete výtvarnou stránku s grafikou hry, výtvarně a grafickým designem je zajímavá, graficky z hledika detailnosti, technologií je zaostalá ...
K čemu ti budou 4K textury s perfektní tesalací a miliony polygonů na DX12 když bude grafika fádní, nudná a dejme tomu i nerealistická. Takový crysis s balíkem textur vypadá pořád velmi dobře a ani moderní hry by se za takový vizuál nemuseli stydět.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!