Skoro to vypadá, že tam, kde vydavatel utratil nějakou tu korunu, se hra líbí a kde neutratil nic, tam se nelíbí. Jinak si ohromné rozdíly v hodnocení nového NFS nelze vysvětlit. Jsou redakce, které sahají dokonce k hodnocení 9/10 a pak redakce s hodnocením 5/10. Že pravda bude spíše směrem k horšímu hodnocení, naznačují hodnocení samotných hráčů, kteří oceňují nové NFS že je o něco lepší než loňská katastrofa jménem RUN, ale zároveň ztratilo identitu NFS a vypadá to spíše jako méně zábavný Burnout s podivným jízdním modelem. Uvidíme, recenzi tentokrát přichystáme ...
Na tenhle díl jsem se fakt těšil, původní díl byl pro mě ze všech nejlepší, nejzábavnější, ale to, co mi teď přišlo pod ruce, je snad největší zklamání z NFS, jaké jsem kdy měl. Jízdní model žádný, auto podivně "plave" na silnici, jednou jsem ve smyku hned, jindy to za boha nejde... Fakt divný... Pro mě nejhorší díl série hned vedle Undercover a ProStreet...
Podle EA nikdy. NFS mají rozdělenou jen do dvou větvích: 1)Arkádová honička v přírodě 2)Pro simulátor
Třetí tuningovou větev zarputile ignorují(undergroundy jsou prý jen modní trend, všichni stejně chtějí jezdit v supersportech, auta do $25,000 jsou nudná).
Já nevím jak je to na zahraničních forech ale přijde mi že EA potažmo vývojáři snad nikdy žádný nečetli. Všude se dočítám, že nejlepší bylo Porsche a U2 (čož bylo :-)) ale hra pořád žádná. Tenhle paskvil, kde můžu jezdit městem milionovou rychlostí a jsem zahlcen strašnou spoustou informací, který mě buď nezajímaj nebo je nechápu (upřímně ani jsem se o to moc nesnžil jak mě to nebavilo) je o ničem. Vzdyť přece mezi hráči musí být obrovský množství fandů do aut, který tohle skoro uráží :-) Chapu, že chtěj co nejvíc vydělat ale nechápu to :-D jestli mi rozumíte.
Souhlas. Podle toho videa je to úlet o ničem. Zase je možná pravda, že před 10-12 lety bych to smažil jako sviň a říkal si, jak je to dobrý. Dneska už jsem spíše na ty kvalitnější kousky třeba po stránce reality nebo logičnosti.
PS: to se trochu bije s tím, že dřív bych si to stáhl a neplatil za to a dneska, když už si hry kupuji, se mi to nelíbí
Po několika hodinovém testování mi přijde, že Burnout: Most Wanted, tedy promiňte Need for Speed: Paradise. Je typickou ukázkou vlivu vydavatele na studia hra je naprosto bez jednoznačné identity. I když se z 70% jedná o Burnout Paradise s licencovanými vozy, chybí typická burnoutovská atmosféra s typickou nadsázkou a celkem vtipný chlapík v rádiu, který občas poradí kde se dá navíc vytlouct nějáký ten bodík nebo najít nové vozítko. Na druhou stranu se hra snaží být vážná a město Fairwiew vám představí jako město s nejhutnějšími závody a nejrychlejšími auty na světě kde 10 rytířů v karbonových super strojích každodenně bojují proti útlaku policie. Pak už vás jen čeká úvod a okamžitě za volant. Hra mě překvapila doopravdy parádní grafikou a ohromnou realističností na pohled. Věřím že více z enginu už vytáhnou nešlo a hra vypadá prostě úchvatně. Auta podléhají fyzice a i když jsem zaslechl kritiku na jízdní model přijde mi na poměry arkády hodně realistický a chyby neodpouští ale u všech aut je model indentický hra vůbec nerozlišuje přední nebo zadní náhon nebo 4x4. Navíc se ještě přidá 0% motivace závodit a tím naplňovat princip hry, hra mě bavila pouze dokud jsem nenašel své oblíbené auto které jsem si beztrestně vyzvedl z parkoviště, podráždil jsem policii, potrestal pneumatiky, protože pálit zadní pneumatiky u permanentního 4x4 mi přišlo bizardní, bavilo mě to cca 30sec pak Vám pneu prasknou ale neboje auto jede a drží úplně stejně jen vám hra nedovolí jet více jak 130. K dokonání zkázy se přidá cyklus dne a noci který se střídá po 10 minutách.
Hra vás prostě neumí motivovat, stejně jako si nemůžu na náměsí v ČB vyzvednout oranžové Lamborghini Aventador, které tam pravidelně parkuje protože prostě není moje a nikdo mi ho jen tak nedá. O to více zoufalejší mi přijde hlavní tahák hry, vše máte hned od začátku aby si náhodou někdo nepostěžoval že hru musel nejdříve hrát aby si vydělal na nějáké slušné auto. A tak mi přijdě, že kdyby bylo vše zadarmo, byl by svět plný vrcholových managerů a super aut ale již by neměl infrastrukturu nikdo by neodvezl odpadky ani nepřinesl vaše protřepané Martini. Stejné je to i v NFS:MW3 hra je od principu naprosto stupidní a není důvod jí hrát a grafika a parádně vymodelovaná auta to nezachrání ptotože se všechny prostě chovají stejně.
mam obavy, ze pri tom co chlapci z EA v poslednich dilech NFS predvadeji, by udelali remake Prrsche stejne spatne jako posledni 3 serie. Pouzili by jizdni model stavajicich dilu a razem by tu byla opet spatne hratelna serie s Posche auticky byt v lepsi grafice.
Tak sjem to musel dnes odinstalovat abych uchranil volant. Jsem to malem mrsknul z okna. Nevim, jestli to je takhle blbe udelane, ale prodleva mezi zmacknutim sipky a momentem, kdy auto opravdu zmeni smer je silena. Na volantu to same. Pokud budu jezdit 50 tak se to da, ale klickovat ve 200 fakt nejde.
Nevim, proč neudělají znova underground 2, nedají tomu lepší grafiku, fyziku, větší možnost tuningu obyčejných aut (opravud mě nebaví si koupit lambo, když tam není co tunit) a mají hru co bude chtít hrát každej, jak je to jednoduchý..
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!