Ano, název je matoucí, ale tohle je opravdu nové Call of Duty: Modern Warfare. Po zpackaném návratu ke kořenům v podobě druhoválečného pokračování, kam autoři nacpali spoustu lootboxů a nelogičností, je tu další pokus o návrat ke kořenům, tentokrát těm moderním. Do hry se tak vrací důraz na příběhovou kampaň a zasazení do současného světa. Hra také údajně již používá nový herní engine, nebude mít Season Pass ani další kraviny, nabídne cross-play mezi PC a konzolemi v multiplayeru ale bude k dispozici výhradně přes Battle.net. hra má vyjít 25.10.2019 a venku je první ukázka přímo ze hry. Otázkou je, zda to všechno bude stačit na přilákání hráčů, kteří nad touto sérií už dávno zlomili hůl. Zejména díky poslednímu BattleRoyale přídavku do série, který je výstavní ukázkou hamižnosti vydavatelů a lootboxové placené zkázy moderních her a okrádání hráčů. Nějak nevěřím, že právě Activision-Blizzard dokáží věci vrátit zpět na lepší cestu a je zajímavé spíše to co neříkají a neukazují, než to, co ukazují. Mě osobně tahle série definitivně ztratila po tom failu, kterým byl poslední druhoválečný díl, který měl být tím nejlepším a skutečným Call of Duty. Každopádně takhle to vypadá:
(hodnotím pouze SP, MP jsem nikdy nehrál)Pro mě poslední skučné CoD bylo CoD 5, World at war. (CoD 3 jsem nehrál. Cod 4, dobré, ale WW2 je nenahraditelná). Cod 5 = Klasicka, co byla čekáno od FPS střílečky. Jednoduchý nesložitý děj a jednoduchý příběh. > Kosení hord nepřátel z kulometu, plamenometu, samopalů, skvělých opakovaček (k98, arisaka, mosin nagant) Skvělé zasazení do Japonskem ovládaných území. Gradiózní ylodění na Japonkých ostrovech (Normandie už začíná být velmi klišé). Skvělé postavy s osobností - seržant Roebuck a desátník Polonsky. Seržant Reznov, který oslavuje hrdiny a nesnáší zbabělce. Gradiózní bitvy - Okinawa, Iwodžima, hrad, podzemí boje. Stalingrad, Seelowké výšiny, Berlín, Reichstag včetně zdvižení rudého praporu. Skvělá hudba, intra (záznamy a obrázky z WW2 záznamů).
Když už má něco žrát výkon, tak HDR. U něj je on/off přínos oproti RT mnohem výraznější. Nad tím vším stojí objetování výkonu do vyššího rozlišení, a až to bude na úrovní nezpozorovatelnosti okem, mohou začít hrát roli další vylepšení. Do te doby je to jen marketing, když generace karet na vyšší rozlišení nemají výkon. Je to jen jinak řečeno "přešlapujeme na místě, ale nechceme, aby jste si toho byli příliš vědomi. Tak tady maté demoverze technologii, at je o čem mluvit/psát. I když je nepoužíváme ani my sami."
Ten trailer spravili akoby to bolo robene na novy Crysis, hlavne ta hudba. Inak ten drsnak v tmavom lese fajciaci cigaro ktore by bolo vidiet z velkej dialky je riadna blbost
vypadá to celkem slušně, že by opravdu udělali komplet nový engine ? prý podle youtuberů co hráli single player demo v Infinity Ward to je dost realistické a to až tak v některých částech že to asi nebude vhodné nahrávat normálně na youtube pro všechny, prý jen s označením 18+ a v některých zemích bude muset hra být upravena nebo se nebude prodávat vůbec, bude to prý hodně kontroverzní, minimálně stejně jako byla mise na letišti - No Russian v Modern Warfare 2 - tady je z ní gameplay video Odkaz ale nyní to bude v lepší grafice ještě reálnější
tady např. říká že ta mise No Russian z MW2 byla v porovníní s tím co viděli v tom demu v IW jako něaký Pixar film ( film pro malé děti): Odkaz
Po asi 8 letech zase hra, která bude mít bezkonkurenční kampaň. Ostatně jako všechny CoD z dřívější doby. Ostatní fps hry tohoto typu jsou jen tupé napodobeniny, co se SP týká...
Že by návrat ke kořenům, CoD 4... CoD 4 bylo pro mě poslední vynikající CoD, ostatní to byla jenom sračka. Takže jestli to bude mít nástup jako CoD 4, bude to moje jasná volba pro tento rok. Áve Makarov No Russia...
A ti jsou přece ti dobří ne ? nebo žeby ne ? Kdo ví ? Ty jsi byl v nějaké takové válečné oblasti osobně že by si nám mohl povyprávět o tom jací opravdu jsou a co vše ve skutečnosti dělají atd, jak to funguje, kdo jim velí, kdo je financuje atd ?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!