Po několika letech jsme se dočkali finální verze 1.0 hry World of Tanks. Aktuálně bylo nové WoT nahráno i na Evropský server a tak dáváme sbohem starému WoT. Nového je hodně. V první řadě vizuálně hra vypadá jako z roku 2017/2018. Používá nový CORE engine s DirectX11 (bohužel těžce optimalizovaný zatím pro Intel procesory), nabízí HAVOK fyziku atd. graficky je hra mnohem mnohem lepší a kupodivu na většině současných PC se to obešlo bez zvýšení hardwarových nároků. Kompletně předělány byly mapy, některé byly úplně odstraněny, další se dočkaly podstatných změn, jsou zde i nové. Zcela nové jsou zvuky i hudba. A první dojmy? Pokud to chcete hrát v nízkých detailech, tak hra je vyloženě hnusná. Na vysoké detaily je to ovšem paráda. Hra šlape dobře v podstatě na všem a skvěle vypadá. S odstraněním některých map ale hluboce nesouhlasím. Úpravy map a obecně zpolštění také hratelnosti nesvědčí, místo delších taktických bitev jsou to jen krátké přestřelky a hra je tak poněkud nudná. Všechny úpravy map a odstranění některých je velkou chybou a krokem vzad. Na ty mapy se nemělo sahat a tvůrci měli zapracovat spíše na nových mapách a ty stávající prostě nechat být. To je zatím má největší výtka k nové verzi WoT 1.0. tedy kromě nefunkčního MM pro tier 8 tanky, kdy tank s preferenčním MM nemá ve hře dnes většinou žádnou šanci. PS: pokud vás nová grafika a barvy moc „tahá za oči“, upravte v nastavení jas a barevné filtry.
Když porovnám WoT s WarThunderem, tak mám dojem, že WoT možná dotáhlo grafiku na vyšší úroveň, ale celkově to už není ono. WT je pro mě osobně mnohem zábavnější a nevím čím to je, ale i při stejných FPS mi přijde obraz plynulejší. Ne, že by se WoT trhalo, ale od 0.9.22.0.1 mi přijde... nevím, jak to popsat, prostě divné a bolí z toho oči.
Nicméně posun je v grafice WoT 1.0.0 znát na 1000%.
No nic, jdu si pustit WarThunder
prosim,neporovnavejte WoT a WT,jsou to hry ktere si nemaji konkurovat(ani to nejde)a to ze jsou v obou hrach tanky neznamena,ze je lze porovnavat(mozna graficky )To je jako by nekdo porovnaval counter strike a ARMU a to jen protoze je to FSP akce a strili se v techto hrach,pritom cilem jsou jine skupiny hracu
WT si hraje na simulaci(ale faktem je,ze neni) a WoT je proste arkada jak remen(takze stvorena na oddych ci "PRO gaming")
PS:ale WT co se tyce letadel,tak tam je to uz docela super simulator a vtom jednoduchem modu i "nejzabavnejsi letecka hra" kdezto World of Warplanes je .....
Jenže já je jako konkurenci vnímám. Třeba to tak mám jenom já, ale pro mě je WT konkurence WoT.
Proč? No protože se rozhoduju dost často, jestli pořídím prémiový účet právě do WT, nebo do WoT.
Jak říkám, jsem třeba jediný, ale z mého subjektivního pohledu si navzájem konkurují.
No a samozřejmě ani palec dolů nezmění moje vnímání těchto dvou her.
No, tohle je o nové grafice ve WoT, čili srovnání s WT, alespoň po stránce grafiky, na místě je (prostě porovnání jak vypadají dvě hry "s tankama"). Navíc je to pikantní v tom, že obě hry dostaly nový engine prakticky současně.
Odstranění ani "zploštění" map mi nevadí. krytí tam je. 1 mapa je úplně nová (ty přehnané zmarzlé lodě)
Vadí mi absurdní RNG faktor, v jiné WG hře WOWS je asi tak 10x menší, díky čemuž je hra (ještě) hratelná, zde s tím nelze nic dělat. Samozřejmě MM a další problématické věci vadí též, ale hlavní showstoper je RNG
těch hradů si všimla i moje žena. A to jen tak párkrát koukne když hraju, sama od sebe se ptala proč je všude nějaký hrad. A to bylo před verzí 1.0, v 1.0 přibyly další hrady (např. celý prostředek mapy mines). Asi nějaká WG obsese nebo tak něco .
Naneštěstí díky grafické mizérii, kdy jsem si chtěl koupit nové PC, hraju tuto hru na 15 let starem Intelu a musím říct, že je to určitě lépe vyladěné než puvodní engin. Teď to vůbec netrhá na nízké rozlišení.