PREVIEW: Star Citizen - jak bude fungovat ekonomika hry? |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Pondělí, 08 červenec 2013 |
Vesmírný simulátor Star Citizen se pomalu ale jistě stává jednou z nejočekávanějších herních událostí posledních let. Sleduje jej nejen čím dál tím větší skupina lidí, ale také herní průmysl, protože pokud se podaří, nabídne grafiku (CryEngine3), jakou zatím prezentuje, velikost a hratelnost, zboří čím dál více zapáchající současnou myšlenku o tom, že k vytvoření graficky parádní, technologicky pokročilé a herně zábavné hry potřebujete obrovský team lidí a stamilionové rozpočty. Tvůrce hry už výrazně překonal všechny plány ohledně podpory fandů, aktuálně už obdržel na vývoj hry neuvěřitelných 14 milionů dolarů jen od hráčů, takže výsledek bude prý všemu odpovídat. A pořád nás zásobuje novými videi o hře a vypadá to lépe a lépe. Skutečně bych si přál, aby tahle hra opravdu uspěla, vytřela herně, graficky a vším zrak těm odfláknutým velkohrám s rozpočty 100 milionů dolarů + a jednou pro vždy dokázala, že kvalitní hra s kvalitní grafikou se dá udělat v malém teamu s mnohem menším rozpočtem, jako to šlo ještě před pár lety ...
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|