Slightly Mad Studios dokončují třetí díl CARS. A opět slibují velké věci, které se bohužel u předchozích jinak velmi ambiciózních dílů, nepodařilo zcela naplnit. Graficky hra sice vypadala výborně, obsahově také nebylo moc co vyčítat, ale jízdní dojem a věci kolem toho, řekněme že tady projekt CARS nemá stále šanci proti například Assetto Corsa apod. Není tedy divu, že na tohle se prý autoři zaměřili, ale ne tak, jak si možná teď někteří myslí. Nevypadá to, že by chtěli jít proti Assetto Corsa, pokud jde o kvalitu simulace a zaměření na hardcore hráče. Spíše jdou cestou konkurenčního CODEMASTERS, tedy uvěřitelná arkáda s příjemným uvěřitelným ale ne zcela simulačním konceptem. Hra má být přístupnější nováčkům a bude také obsahovat propracovanou kariéru apod. Upřímně, vydavatel Bandai Namco Entertainment, pod který dnes Slightly Mad Studios patří, měl asi vliv, protože tohle vypadá, že Project CARS 3 míří co by alternativa a konkurence her od Codemasters, jako GRID apod. Tedy jednoznačně stylově orientovaná pro běžné masy hráčů, ne pro vyloženě simulátorové nadšence, kam se série doposud snažila cílit především (nutno říci že bohužel spíše neúspěšně). Osobně si myslím, že je to možná dobře, protože tvůrcům tenhle systém svědčí spíše (narážím třeba na povedené NFS SHIFT z minulosti), na vyložené simulátory tu máme dnes jiné experty a studia. Posoudit to budeme moci už brzy, hra má totiž dorazit v létě. Tak co tomu říkáte?
PC1 jsem jezdil celkem dost a bavilo mě to. Veškeré nastavení auta bylo dobré a mělo vliv na jízdní vlastnosti. V tomto ohledu je u mě PC1 lepší. ACC sice nemá tolik možností nastavení a taky ten vliv toho nastavení auta mi nepříjde tak citelný. Ale zase se mi líbí, že se jezdí jen jedna kategorie.
ACC je i lepší pro multiplayer. Tam PC1 hodně zaostává. Nicméně si myslím, že je škoda z toho udělat arkádu.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!