EA definitivně zařízla simulační závodní sérii Project C.A.R.S., podle EA nezapadá do její strategie, tedy soustředění se na hry jako služba pro masy zákazníků. Nicméně okruh potenciálních zákazníků pro náročnou závodní simulační hru je pro EA prostě malý. A tak vývoj i investice do této značky končí. Jak víte, EA nedávno koupilo arkádověji zaměřenější CodeMasters studio a jeho závodní tituly, na které se tedy zaměřuje, spolu s letošním oživením arkádové NFS. Překvapil tah EA někoho?
Bohužel, dnes se tlačí takové simulátory co se dají ovládat jen z klávesnice. Vlastně co to plácám, to už žádné simulátory nejsou, to je něco co připomíná automobilové závody. Protože tady jde o to to prodat co největším masám lidí a těm bezostyšně tvrdit, že je to simulátor. Mě nevadí pokud vyjde hra automobilových závodů, kde budou stupně obtížnosti takové, kde s mnoha asistenty se to dá hrát i z klávesnice. Musí tam ale být také úrovně kde se bez pořádného volantu a hodin tréninku neobejdete a kde se fyzikální model hodně blíží realitě.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!