Tieto predvádzačky na Xboxe, to jak keby chromý hral a ešte do toho aj komentovať ho nútia... Ja si pôjdem pre PC verziu! Na tú skoro zabudol, že jak sa tá posledná platforma volá, všimli ste si?
Mno neviem ale v tom svete my chybala fyzika ... inak vyzera to velmi dravo, ako hra ktora ma spad a su tam aj momenty kde je dobre pouzit hlavu ... takze celkovo musim povedat, ze som fak zvedavi aj tech 5 mno uvidime
Modely vypadají jako z plastelíny, ale na to už jsme tak nějak u ID softu zvyklí
Jinak svým způsobem to na koridorovku vypadá (trochu ala starší gothic), aneb zde je kaňon, tady je neprostupný les a tady je kopec, který nevylezeš: takže můžeš jít jen tudy.
Jízdní vlastnosti tý buginy jsou hodně arkádový, snad až moc. Snad s tím do vydání něco udělají, i když idsoftware nikdy závody nedělal, takže to asi už takhle zůstane
Vykradnutý HL2 a spústa ďalších hier, tupé stádo s AI zdochnutej kravy, po dlhej dobe zase nič nového od ID software
Dúfam, že po zahratí PC verzie zmením názor
To je pravda, engine sa im vždy podarí, niekedy mám pocit, že skončili s hrami a vyrábajú len engine ku ktorému rýchlo zbúchajú nejakú hru aby to ukázali svetu.
nejen to, on se nepovedl celkove. carmack zaspal dobu...ten engine byl vhodnej jen pro temny strilecky jako byl ten doom 3, quake 4 a prey. exteriery vubec nezvladal a bylo to na tech par v q4 i d3 hodne poznat. oproti konkurenci taky chybela nejaka lepsi fyzika, ve ktere se nechytal na far cry a k hl2 mel uz hodne daleko. quake 3 engine byl oproti nemu podstatne univerzalnejsi a zvladal cokoli od temnych strilecek pres druhy svetovy az po star wars. a to se tenkrat carmack jeste chvastal jak jeho novej doom 3 engine bude mit jeste mnohem vetsi uspech nez q3...
Tak zase Doom3 sám o sebe bol začiatok konca ID
Príšerné hw nároky, super mizerná AI a nudné prostredie vhodné na strašenie detí.
Quake3 Engine bola špica, azda najlepší zo všetkých enginov aké kedy ID naprogramovala, ťažko ho porovnávať Doom3 enginom ktorý podobne ako väčšina dnešných hier bol narýchlo zbúchaný aby prinášal zvonivé obeživo
jak vás vsechny posloucham tak si kupte konzole idioti, uz 12 let nedelam nic jineho nez hraju vyhradne fps, a kazdy vi ze doom quake jsou kultovni nejvetsi zalezitosti, nehlede na to ze carmack byl v 15 v pastaku s diagnozou ´´zadne pocity k zivym vecem´´ a ve 20 po predcasnem ukonceni vysoke skoly uz programoval a dneska je RAKETOVY inzenyr ma spolecnost armadillo aerospace a jako prvni bude jeho spolecnost litat mimo atmosferu a id tech engine 5 dela jako konicek po praci az nekdo z vás dosáhne 1/100 to co on tak kritizujte blbečci
ja bych vás chtel videt pred 12 lety jak jste mluvili, vsichni ste hltaly dooma a quake dekovali jste bohu kazdej den za nej a dnes to odsuzujete a kritizujete, jak říkal čapek kritik je člověk, který říká jak by to udělal, kdyby to uměl a vy to neumite a ani nedelate z 1/100 jak carmack do dneska
Člověče, před 12 lety nebyli ani na světě - jen joke. Osobně mě to video zklamalo jenom stylem hraní na gamepadu - stádium střílení do země/do vzduchu před relativně pomalé nepřátele, kteří jsou ještě k tomu blízko, mám už za sebou. Diagnóza "žádné pocity k živým věcem" je zajímavá - buď to je věc nebo živý tvor .
carmack neni clovek jinak nezapominejme ze jak na doom 3 tak quake 4 kdyz sis dal extreme obtiznost to neslo skoro hrat, konkretne doom 3 byl fakt silenej na extrem a jak byva zvykem konzole maj 3 obtiznosti a pc 4 a ta 4 je ta kterou my pc hardcore hraci chceme
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!