RAGE mezi námi – hodnocení hry nejsou úplně pozitivní |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Tuesday, 04 October 2011 |
Bezkonkurenční pecka a naplnění velkých očekávání? Vypadá to, že ne. RAGE vstoupilo dnes na trh v USA a první recenze nejsou ke hře úplně nejpříznivější. Velká vlna kritiky se snáší hlavně na to, že hra obsahuje sice skvělé nápady, ale všechno je hotové tak nějak na půl. A to je problém, když to je vidět. Grafika hry také není úplně nejlepší, na PC jsou také problémy a zkrátka síla OpenGL 3.0 enginu iDtech 5 na DX11 enginy od DICE, Codemasters, či Cryteku, zkrátka nestačí, textury jsou sice špičkové, ale jako celek tomu chybí řada efektů na které jsme zvyklí atd. Na druhou stranu bych rád řekl, že jsem osobně, při stavu klinické smrti, ve které se OpenGL nachází, nečekal nic lepšího. A stejně si myslím, že iD tech udělali maximálně velký kus práce, i když jsem toho názoru, že by skutečně měli přehodnotit svůj vztah k API DX, a že o tom už šéf studia i několikrát mluvil. Graficky to tedy není Top špička, ale rozhodně neurazí, na PC ale budeme ještě potřebovat ladění ze strany NV a AMD. Herně pak hra chytá hodnocení od 3 z 5 po 9 z 10, když tedy vynecháme magazíny, které tradičně čemukoliv udělují super známky, že to skoro vypadá, že blbé hry na trh nevychází. Samozřejmě hru otestujeme také a to brzy. Každopádně od iD čekáme po této RAGE kapitole hlavně nového DooMa!
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|