Přibývá náznaků, že další hrou „od Bethesd“ bude přepracování populárního Oblivion a to v Unreal Engine 5, nikoliv tedy s využitím současného nepříliš povedeného Creation engine, jaký používá Starfield. Vývoj remake verze má na starosti čínské studiu Virtuos. Už dříve se náznaků o tomhle projektu objevilo několik, nyní však několik ze spolehlivějších zdrojů tvrdí, že oficiální ohlášení je skutečně blízko a proběhne nejpozději do června tohoto roku. Dává podobný projekt smysl? Určitě ano, speciálně pro Microsoft, kdy přeci jen vývoj remake je levnější než vývoj celé hry a zvládnete jej i bez původního tvůrčího teamu u externího studia. Navíc herní engine Bethesda, Creation je právem kritizovaný, jako zastaralý a z velké části stojí za problémy a designovými vadami StarField. Vyzkoušet tedy přepracovat Bethesda hry do Unreal Enginu, dává smysl, přičemž vytvořit potřebné nástroje umožní snadněji udělat remake i třeba starších stále populárních Fallout her a možná i toho Skyrim. Uvidíme. Zatím nic není potvrzeno, ale dává to prostě až moc smysl, než aby si to Microsoft, který dnes rozhoduje, nechal jen tak ujít, speciálně když žádná velká nová Bethesda her ze série TES či Fallout, není na dohled a i již dávno oznámený TES6 je otázkou až tak 2027.