Ohlášený remake populární hry Prince of Persia: Sands of Time z roku 2003, byl představen už v září, ale příšerný trailer se okamžitě stal terčem nemalé kritiky. Ačkoliv je hra převedena do novějšího engine, archaický zastaralý vizuál působil až směšně. Autoři se to snažili omluvit údajnou „uměleckou licencí“ ale neprošlo jim to. Tím spíše, že hru netvoří původní autoři a UBISOFT, ale externí parta kdesi v Indii, která nemá s vývojem her žádné velké zkušenosti. Jinými slovy na všem byla vidět urputná snaha UBISOFTu, jak vytřískat peníze s minimální investicí na populární značce a svézt se tak na dnes velmi populární vlně herních remake, které ukazují, že ty nejlepší hry skutečně vycházeli kolem roku 2000 a dál už to stálo za houby :). V případě tohoto remake Prince of Persia: Sands of Time byla kritika opravdu značná a hlavně jednomyslná. UBISOFTu došlo, že takhle to vydat opravdu nemůže. Po prvním odložení na letošní rok, kdy hra měla vyjít v březnu, aktuálně přichází nové oznámení. Hra se odkládá na neurčito, kdy tvůrci slibují pokračující vývoj. Osobně bych se nedivil, ba dokonce přímo bych si přál, kdyby vývoj začal prakticky od nuly a šlo o remake opravdu od podlahy. Tedy s využitím nejnovějších herních technologií a engine s pořádnými animacemi atd. To se samozřejmě rovná prakticky vývoji celé hry znovu, takže minimálně 2 roky skutečné práce. Nemyslím si, že UBI tu hru zruší, už ji oznámili, ale asi jsou zklamaní, že do toho budou muset skutečně něco investovat a že se hráči nespokojí s hrou, co vypadá jako z dob PS1. Odklad na neurčito je tak vlastně dobrou zprávou v tomto případě, nemyslíte?