REVIEW: World of Tanks verze 8.9 spuštěna - co je nového? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 04 November 2013
Už je to pár dní, co byla spuštěna nová verze tanků. O té jsme informovali už před časem, nyní je ale již aktivní pro všechny, takže jsme si všechny ty novinky mohli vyzkoušet. A novinek v 8.9 je hodně. První novinkou je celá nová větev německých TD, kde jsou opravdové supermašiny. Nemilou novinkou je pak předělaní modelu IS3, který byl až příliš dobrý a hráli s ním všichni, takže se ho tvůrci pokusily (úspěšně) zhoršit. Jednak už neodpovídá modelové realitě a jednak se od něj už nic neodrazí, takže je prostě horší (podle mě opět zhoršili i Typ59). Tvůrci také sáhli k nespecifikovaným úpravám MatchMakingu, kdy to vypadá, že pokud máte vysoký WinRate 55% a více a obecně lepší staty, tak budete nyní v random bitvách dostávat většinou horší teamy a opravdu často prohrávat. Asi si toho mnozí všimnete. A protože je to opravdu nehezký tah, rozhodli se to tvůrci kompenzovat přidáním nového režimu bitev 7 vs 7, kde si na základě statů můžete postavit mnohem vyrovnanější teamy a zažít tak lepší bitvy. Bohužel celý mód mě přijde trochu zmatený a je také otázka, proč 7 vs 7 a ne 15 vs 15?! Jinak je tu samozřejmě pár dalších novinek, včetně další nové mapy. Upřímně se stoupajícím počtem hráčů je tahle hra horší a horší. Jde prostě o to, že je to týmovka, jenže když po startu bitvy v 90% případů zjistíte, že máte XVM hodnocení skoro 1600 a druhý nejlepší hráč ve vašem teamu 800 a zbytek 200-400, můžete si předem tipnout výsledek. Bohužel team a vaši spoluhráči výrazně ovlivňují hru, zatímco na tieru 1-5 hlavně z těžkým tankem dokážete podstatně ovlivnit výsledek bitvy, na vyšších tierech už to samozřejmě moc nejde (příliš mnoho života soupeřů, silná děla, dlouhé nabíjení). Takže ačkoliv samotná hra se vlastně moc nemění (engine by to ale opravdu chtělo zmodernizovat), tak bohužel stále horší a horší hráči, kteří nejsou schopni ani základního logického uvažování, tuhle hru ruinují. Jenže co s tím? EDIT: doplněno druhé video, aby bylo vidět, na co narážím ;).


AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 14:39:52

No můj milý Stachu, na to ti doporučím jen smazat XVM a začít se víc snažit i s rudym peklem se dá porazit zelený prales.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 15:54:45
avatar
ne ty mi nerozumíš ... nejde o to, že by druhý team byl většinou nějak výrazně lepší ... on je totiž většinou taky blbej, jde o to, že od těch lidí očekáváš nějakou míru spolupráce, inteligence a plnění úloh které ty stroje mají, na pozicích, kde mají ... a to se neděje! To je to, co tuhle hru naproto ruinuje, mě by nevadila samotná porážka, ale to jak prohraješ, když vidíš, co tam mnozí vyvádějí - kdyby to byl singl, neřeknu, ale tou blbostí kazí tu hru všem ostatním ... a to jsou neskutečný kravoviny co tam skoro pořád vidíš (opakující se navíc).

Jinak záleží na těch tierech, u tierů kolem 5tky jsi většinou v těžkém tanku dostatečně silný, že dokážeš tu hru zvrátit ... třeba s Churchil I mám 550 bitev a 68% win rate čistě v randomech - a vyhrávám s ním pořád, i když se někdy těžce zapotím, když team chcípne během 2 minut.

EDIT: doplnil jsem druhé video, aby bylo vidět, na co narážím ... zjevně s tím nemám problém jen já ;)
StroggCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 15:02:58

Myslím, že toto je úděl všech publics games. Buď hrát klanově nebo se na to vykašlat.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 16:16:53
avatar
dříve jsem nadával vláčkařům v random, že nám podělávají hru a snažil jezdit tam, kde mě bylo nejvíce potřeba. Už vím, že to byla chyba. Sám proti několikanásobné přesile nemáte většinou šanci, i když jste dobrý. Randomy se hrají úplně jinak - jede-li vláček, vždy jeďte s ním a kryjte se za něj. Nejspíše vychcípá, protože je plný imbecilů, ale Vy, jako hráč ve vláčku vzadu budete mít nejvíc času rozdat co největší damage, než Váš imbecilní tým vychcípá. O ničem jiném random není, jen být ten, kdo udělá nejvíce dmg abyste i s imbecilním týmem získali co nejvíce exp a kreditů. Mile mě překvapil nový herní mód, který matchuje podle raitingu, joinul jsem se k týmu s +- stejným ratingem, nikoho jsem neznal a stejně vyhrál asi 10 her v řadě. Komu vadí random, ať hraje jen roty, ten nový mód, případně čety alespoň ve 3 lidech
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 19:29:50
avatar
nekdy je to naopak docela zajimavy .. tyhle rudosi dokazou obcas vtipne zaskocit naprosto nelogickym tahem kterej neocekavas .. a tak prinest novej zazitek do mapy kterou jedes po 100+

jinak s tim xvm souhlasim .. nedavno sem k tomu po dlouhy dobe sednul a v 10hrach s t49 najezdil efektivitu kolem 3k a to pak ty losy dou opravdu viditelne dolu minimalne stylem ze te hra zacne s jistotou hazet do losu jako nejnizsi tier
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-05 09:12:29

Problém nie je v tom, že tím že čím ďalej blbejší, ale je to tým, že my dlhoroční hráči sme lepší a lepší. Vzniká tu priepasť a pocit, že hráme so samými noobami. ALE! Traja dobrí hráči v platoone vedia otočiť prehratú bitku, aj keď zbytok tímu je už pod drnom. To sú práve tie momenty, kde treba ukázať svoje schopnosti. Bežne vyhrám bitky, kde XVM ukazuje 35-45% šance. Je to velmi skreslujúce, stačí vyradiť najlepších hráčov a zbytok sa potom zosype.

Toto je popis priemerného hráča hrajúceho na EU publicu (wotlabs), nedá sa očakávať, že tím bude tvorený menej ako 50% takýchto hráčov (do T:
Average Win Rate:49.5%
Average Tier:5.47
Average Efficiency:952
Average WN7 Rating:893

7v7 je super vec - je to v podstate tréning na ESL, kde sa hrá 7v7 (max 8T) a to je dôvod prečo nie 15 vs 15. Je to ideálny mód pre nových (ale aj starých) field commanderov, pretože schopnosti protivníka by mali byť cca rovnaké, a preto vplyv velitela je tu vysoký.

IS3 nutne potrebovala nerfnúť - vždy to bol OP T8 HT. Ostatné T8 HT - T32, KT, Caern, T34, VK-A jej iba sekundovali. Až so 110-nou dostala vyrovnaného súpera.

Ešte k XVM WN7/Effi - percento výhier má iba 6% váhu na ratingu, počet fragov a dmg má váhu 60%+. Z pohladu ratingu a hodnotenia výkonnosti hráča je % výhier irrelevantné. Hráčovi čo prehrá 90% bitiek, ale rozdá dmg a fragy, bude napriek tomu stúpať rating.

Čo sa týka presnosti. Je to o pravdepodobnosti - ten čo má malý kruh (0,33m) a ten čo má veľký kruh (0,42m) sa nelíšia pravdepodobnosťou s akou strela trafý stred kruhu, ale tým, že ak nastane moment, kedy strela ide mimo stred, ako daleko mimo stred pôjde. To znamená, že všetky kanóny sú rovnako presné čo sa týka šance trafiť stred, ale líšia sa v tom akú veľkú majú odchýlku, keď ten stred netrafia! Toto je dôvod, prečo sú húfnice také úspešné aj keď majú mizernú papierovú presnosť (0,45+). Navyše pravdepodobnosť nie je lineárna, to znamená, že nemôžete očakávať že 9x trafím 1x nie. Môže to byť tak, že 3x netrafím, 2x trafím 5x netrafím, 8x trafím - ide o hru veľkých čísiel, kde trafím 9000 z 10000 striel do stredu, ale vždy je lotéria kedy nastane tých 1000 striel, môžu byť pravidelne rozložené na každú bitku, alebo jednoducho sa vyskytnú všetky v jednej bitke.

Táto hra má svoje (umelo) vytvorené pravidlá (a obmedzenia). Kto ich pozná má veľmi veľkú šancu byť v nej úspešný.
Ryccardo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - přesně 2013-11-06 10:33:03
avatar
Naprosto souhlasím. Mám z toho úplně stejný pocit jako ty. Vždycky mě to hodí do party z hromadou telat, který se nechají vystřílet jak slepice a pak už těžko něco vymyslet. S Churchilem taky rád jezdím. Dost často se mi povedlo zvrátit už prakticky prohranou bitvu. IS3 máš bohužel pravdu. Jezdil jsem s ní rád, ale teď už je s ní otrava hrát.
mafisterka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 15:10:46

alebo prejst na WarThunder ako ja a kde budu od 15.11. ties tanky a budes mat lepsiu grafiku, fyziku a daleko lepsia hratelnost ktora nie je totalne arkadova ako Wot Wop, nazdar
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 15:47:49
avatar
neboj WT sledujeme
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 16:19:15
avatar
a budou nový warthunder hrát jen inteligentní spolupracující jedinci ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 17:31:12
avatar
správná otázka
MiraZima [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 19:39:01

No co se letadel tyce tak ty ukazuji ze i s debilnim teamem se da ne-li dobre zahrat tak nekdy i zvitezit.
Anonymní  - 100% souhlas :-) 2013-11-04 15:36:11

jako já už říkám delší dobu že to není _K_O_C_H_R_E_N_CZ VS 15 hráčů na druhé straně, ale _K_O_C_H_R_E_N_CZ VS WarGaming jakmile se přiblížím s winrate a podobně k opravdu nadprůměrným hodnotám tak si najednou připadám ve hře jak totalní pako... neuhraju nic a nebo i kdbych se rozkrájel tak zůstanu sám proti 7dmi a pod.... To nemluvím o tom jak najednou nic netrefím a nebo když už trefím tak i svého úplně mimo zaměřovač... a nebo to dingne či dokonce plný kotel rentgenem do boku tanku a za 0 Nicméně v klanu teď nadávaj všichni vyhrávají tak 2bitvy z 20ti a pod... Dokonce už to nejde ani s mojí nejmilejší hračkou a to s ní jsem byl schopný rozhodovat bitvy sám no co patch to tu hru serou víc a víc... Nicméně mi se už i před patchem hrál líp TIGER2 jak IS3... Nicméně je komické, že třeba IS4 je horsí jak jeho předchůdce ST1... A jeden bombónek nakonec... po patchi se mi stává, že mám pokuty za poškození spojenců a jak koukám koho jsem měl poškodit tak s údivem zjišťuji že sám sebe a platím za to pokutu Uvidíme třeba WT donutí WG k tomu aby se to zlepšilo... Jinak jj Type59 už tolik ze předu nedingá...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 17:52:43
avatar
Hele, jestli je to s tím sebepoškozením pravda, tak klobouk dolů. Tohle by tím pádem vyřešilo problém s hovady v artileriích, kteří spáchají sebevraždu utonutím nebo rozstřelením sebe sama o blízkou překážku (jen aby nedali kill soupeřovu týmu, který vyhraje).
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-05 09:41:09

ST-1 vynikám silným bočním pancířem.....
petrovic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-04 19:51:14

KOCHREN máš pravdu,hraju hlavně T62A,což je naprosto luxusní tank,ale i přesto že má celkem přesný dělo,kolikrát střílím jako kdyby měl střelec dvojku na žíle ,čož se nedá vysvětlit jinak než že mi do toho nějak WG hrabe.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - World of Cheats 2013-11-04 21:46:17
avatar
Jen se připojte i další „paranoici" ke KOCHRENovi a petrovicovi. Máte pocit, že Vám wargaming kecá do míření? Takovéhle prasárny by se měly odhalovat a tvůrce her fuckovat. Při představě že mi Carmack kecal do míření u Quaka, mě nabíhá žíla - mohl jsem být lepší než LeXeR vy bastardi!!!
Anonymní  2013-11-05 11:22:53

jaký je Tvůj nick ve hře? Jinak tohle není jen můj názor je to všeobecný názor... Zábavné je také, že vystřelíš do tanku a on se odhmotní... a opět nestalo se to jen mi... není to paranoia ale trpká realita... bohužel... a že se to WG snaží ovlivňovat je veřejně známě už jen ten MM na to ukazuje... a pak dívám se na statistiky pokaždé jakmile dosáhnu na vyšší hodnoty tak se mě hra snaží srazit... ty vlnovky jsou zábavné :-) A ve chvíli co se to z Těchto důvodů pomalu celý klan rozhodne ukončit nebo si dát oddech... Nemyslím si, že bych byl paranoik...
tycho1979 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-05 12:21:36
avatar
Toho, co popisuješ, sem si všimnul taky. Pořád sem měl vzestupnou tendenci a najednou bum a skoro každá bitva byla peklo. Když sem do boku neprostřelil zblízka stíhač tanků na VI úrovni (myslim Hellcat) se VII JPantherem (se 105 mm kanónem), tak sem si říkal, že je něco špatně. A to se stalo několikrát.
Imhotep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-05 13:29:41

No kupodivu na tomhle jsme se shodli cela ceta (parta) ze od 8.9 to lita nejak divne (hraju E100 prevazne) To ze mi domrda.. IS3 me sere ale 2x tolik. Tank mam v absolutnim topu s gold camo s tim ze si ho necham na porad a ted tohle. Nejradsi bych ho prodal ale je mi lito te gold camo MM nema smysl resit ceta 3 lidi T5 pravidelne low tier v T7 bitvach. S T8 nas to jakztakz drzi kolem stredu obcas top. Radsi hraju X
lampajr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-05 09:42:39

A jak zjistim to XVM?
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-05 10:00:05

Daj si do googlu. Najnovšia verzia je 5.9. Potom v bitke stlačíš "TAB" a pri každom hráči ti ukáže počet bitiek / WN7 rating / % výhier.
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-05 11:41:32
avatar
http://www.noobmeter.com/
redtroll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - procenta winrate 2013-11-05 14:29:24
avatar
pořád si čtu jak je vše špatné. No tu je má zkušenost. Ano jezdím jako "Clangedyn" zatím maximálně 8T jedu prostě postupně ve více větvích, nemám premiový účet, jednou jsem si jej koupil na den a pak ty co se dají získat. win rate mi neustále pomalu roste už mám 55% není to moc, ale bývalo to horší. Nyní mám po celém dni winrate cca 58-63% nevím kde je něco špatně. ;) Nevím jak to dělají takoví hráči jako svejk007 a nebo jejkey kde jsou jejich hodnoty nad 60% resp 65% ale tím chci asi říci, že se jednou trochu víc daří a jindy zase méně. O hráčích kteří se chovají na 8-10T jako kdyby hru jráli maximálně po 15 se nechci vyjadřovat. a to že se některé tanky tu a tam zhorší nebo zlepší, no a co, je to o tom aby jsme si zahráli a ne aby si každý z nás našel 1-3 tanky které jsou pro něho OP a hrál jen ty. Pokaždé je to přeci výzva, Mě to například nejde s Tiger II a poslední bitva byla jednoduše ukázková 5300dmg a 3 destroyed a zastaveno dalších 6 tanků, zbytek rudých z mého týmu projel jinudy a těsně po mém zničení - výhra Myslím, že jediný problém je tu hra na 1jádro a špatný MM který by jistě mohl dokázat rozhazovat bitvy do max 45-55% a navíc nikdo Vás přeci nenutí to hrát... Howg
Coko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-06 05:25:46

Už aby měli konkurenci prasata z WG, chtějí mít Pub plný ňoumů s 47-49% winratio, tak ho budou mít, tu a tam ti darují výstřel s ničivou silou 750Hp za nula, někdy dáš ty za nula, z 1300hp sklepeš každým (cca 6x) výstřelem tančík na posledních např. 37hp a pak jakoby se stal nesmrtelný, buď 2x za nula, nebo z boku stále do stejného místa ding. Žádná lama mi nebude říkat nic o vymýšlení nebo paranoie. Už to takhle funguje hodne dlouho, zhruba od doby co začaly výstřely za nula a to jsme možná někde na v6.4. Teď tuhle korekci zavedli natvrdo! Tfuj. A vysvětlení je naprosto jednoduché, ten 47-49% pitomeček (a to jim dost přidávám) co si s tankem vyjel na výlet a ty jsi ho po první minutě hry rozstřílel na 37hp, si totiž ještě musí vystřelit! Tfuj bliju z WG
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-06 12:31:36
avatar
Díky za reakci, ty uvozovky znamenaly, že vám věřím . Nejsem lama, ale megalama, protože jsem v téhle šitózní hře neztratil ani sekundu života, i když ze začátku to bylo jen kvůli divným průběhům fps a dalším softwarovým chybám. WarThunder taky fandím.
Gerdik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-07 09:43:13

Mě to tak připadá že od patche 8.5 pracují ve WG samí d*menti. Jenom vola může napadnout, že když má hráč koeficient vítezství nad 55% tak musí být v týmu s hráčema kteří to mají vítězství snad jen 10% . Jaký to má smysl když nikdo nemůže mít koeficient vítězství třeba 70%. Co mě ještě víc dopálilo jsou dvě věci: 1)Proč do hry přidávájí tzv. ufo tanky které byly pouze na papíře (asi to mělo své důvody ). 2) Proč pořád mění statistiky tanků, já jsem si třeba koupil tank T34, hodně dobrý tank, ale jak mu změnili parametry tak se sním nedalo hrát (naštěstí za ten tank vracely zlaťáky ). To je asi tak vše k téhle hře. Naštěstí budou za chvíli tanky ve War Thunder, takže bude Arrivederci WoT .
Jason_Bourne [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-07 16:04:16

Začal jsem na 8.2, teď mám za sebou cca 8000 bitev. Souhlasim ze všema co říkají: novější patch = paskvil. Začnu výběrem bitev - hraju většinou, když je dostatek hráčů, ale stejně dostanu několikrát za sebou tanky o 2 úrovně vyšší (6x,někdy i 10x). Mám 62%, ale díky starším patchům, chtěl bych vidět blba s WG jak by to zahrál, když na 6x dávám třeba IS a on si jenom odplivne a je po mně. Dále tanky by se upravovat určitě neměly, oblíbený mám vyšperkovaný a min.2 se musel dát doprd.... Nové mapy?, no asi bych uvítal, kdybych si mohl vybrat s kter. chci hrát. Prémiové tanky - pár jich mám, předražený byly! dobrý, levné jsou pro smích. Závěrem - hra byla! skvělá, ale teď leze akorát na nervy, přejdu na Thunder.
redtroll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-07 17:37:51
avatar
Fakto dobrý koment, ale opravdu je to asi tak že já začínal tak na 8.1 a mám těsně pod 10k bitev a opravdu nemohu souhlasit, je to tedyy tím že mám "jen" 55%. Neměli by se upravovat tanky, tady je otázka proč to dělaj - mají dělat. Jestli je to jen kvůli tomu, aby si naštvali hráče se mi nechce věřit, pro mne je to tedy asi kvůli tomu, že je tank moc OP a nebo je na něm nějaká chyba. Ano chápu, máš vyšperkovanej tank - změněj ho - měli by vrátit vše co na tom naku bylo a ty si vyber jinej - viz Peršing...

P.S. mnohdy poslouchám od kámošů jak je ten a ten tank špatnej a pak se podívám na staty a oni hrají s tím samým tankem o řád hůř než já. Pak se podívám na jinej tank se kterým se mi hraje špatně a ejhle, oni mají lepší staty zase tam. Není to tedy mnohdy jen tím, že někomu sedne ten a jinému zase onen tank?! dle mého ano.
Coko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-08 14:19:18

v8.1 je hodně hodně pozdě, tzn. že jsi začal hrát když se už tohle všecho dělo a hra se začala horšit už dávno před tím než ty jsi ji začal hrát. Proto ti to možná příde normální.
Anonymní  2013-11-09 11:25:11

A jaký že máš nick ve hře?
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-11 19:44:32
avatar
To já začínal v dubnu 2011 s patchem 0.6.8 --- to byli ještě jen tři národy a na začátku jsem pořádně nevěděl jak a proč expit. Ted mám přes 9000 bitev, win skoro 53% premiak kromě Tetracha mám Superpershing a pořád je to super tank ... svoje si odvede a i překvapí. Pořád jezdí plno lam, co neví kam střílet
Anonymní  2013-11-18 14:38:44

no po těch nerfech už je to prakticky jedno... byl jsem rád že jsem se ho zbavil
mafisterka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-10 10:32:07

war thunder tanks uz 15. alebo 21.11
kratke video: Odkaz
hlavne 100x lepsia grafika, modely a ties fyzika
a hlavne podstatne ze lietadla a tanky budu bojovat proti sebe na jednej mape, jasne ze aj na WT sa najdu hraci roznych schopnosti a neschopnosti, hral som Wop a musim povedat ze WT-planes je o dost lepsie ako Wop treba skusit a vidiet na vlastne oci tri mody: arcada, historicke a pre skutocnych chlapov FRB-teda full real battle simulation
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 760x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 521x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 991x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1207x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1531x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1350x
Komentářů: 6