Asi nelze čekat, že by se jednotlivé díly licencovaných závodů F1 od sebe meziročně výrazně lišily. Nicméně určitě nás pár novinek čeká, doufejme, že k lepšímu. Jaké jsou ty hlavní změny se můžete podívat na videu. Hra dorazí už na konci září.
Čo som zatiaľ videl, vyzerá to na najlepšiu F1 hru od CM a (pri všetkej úcte k veteránovi, akým je Geoff Crammond) asi aj najlepšiu v histórii videohier... Nešlo o to urobiť revolúciu, ale "vyleštiť" to ako celok, aby sme konečne na tretí pokus dostali dokonalú Formulu 1. Obávam sa len jednej veci, že opäť nevychytali bugy a budeme musieť niekoľko týždňov čakať na patch, aby hru poliečil a viac vybalansoval. Tak či onak, už mám predobjednané.
Já už jsem po mnoha zkušenostech hodně opatrný.Přece si to nebudou hanit a nebudou vám na kameru říkat je to takový odpad tak že se tomu máte vyhýbat obloukem .Případně pokud musíte kolem toho regálu kde to leží projít tak s výbavou protichemických jednotek a s dozimetrem na prsou protože jak se říká jistota je jistota a kulomet je kulomet .Teď vážně, uvažuji o ní protože z F1 už roky nic nového nemám tak by tam ten posun mohl snad opravdu bých ale uvítal bych hodnocení od nějakého nezávislého majitele této hry i když i tady platí co jedinec to názor.
No, hlavně aby udělali něco s ovládáním a jízdním modelem. V poslední verzi to byla opravdová katastrofa.
Pro mě zůstane nejlepší hrou prastará Grand Prix 2. Ovšem o tak detailně zpracované F1 si v dnešní době zjednodušování her asi můžeme nechat jenom zdát.
Pro neznalé: Na autě šlo nastavit skoro všechno, co v reálu (např. tlak v jednotlivých pneumatikách, světlá výška, poměry převodových stupňů, rozložení účinku brzd, přítlak na křídlech, ...) a skutečně to mělo vliv na chování auta na dráze. Stejně tak se projevovalo ubývající palivo a opotřebení pneumatik. Zkrátka žádné nastavení drywet.
Tak třeba zrovna ubývající palivo a opotřebení pneumanik se v F1 2011 projevovalo. A všelijakých různých nastavení auta je v time trial taky, ale je pravda, že tam zase není žádné opotřebení pneumatik a ubývání paliva. A možná i v Career a Gran Prix to nastavení všeho možného bude, tam jsem to tolik nezkoumal.
Všetko, čo EuGenio hore vymenoval, už bolo v ročníku 2010 aj 2011, okrem nastavenia tlaku v pneumatikách a rozloženia účinku bŕzd. S tým tlakom neviem, ale pochybujem, že ho niekedy pridajú (ľudia - hráči - tomu aj tak veľmi nerozumejú), rozloženie účinku brzdnej sily bude konečne teraz v 2012 - aj mne osobne to doteraz veľmi chýbalo. Pokiaľ ide o simuláciu paliva a opotrebovania pneumatík, tak neviem čo sa mu doteraz nezdalo, už v 20% závodoch všetko bolo dobre zapracované a fungovalo.
Jediný jeho problém bude asi v jazdnom modely, ktorý ale dramaticky nezmenia, nemajú dôvod. Väčšina hráčov bola nadmieru spokojná, všetko šlapalo ako na gamepade, tak aj so širokým spektrom oficiálne podporovaných volantov... Ako hráči nemôžme od Codemasters žiadať ešte viac simulácie, lebo licencia určite lacná nebola a firma musí generovať aj zisky.
Osobne si myslím, že všetci môžme byť veľmi radi, že na sérii F1 robí štúdio z Birminghamu a nie centrála Southam, lebo Birminghamu sa zatiaľ vždy podarilo urobiť nový ročník lepší a kompletnejší, čo sa o upadajúcej sérii DiRT a všelijak vyzerajúcom GRIDe 2 už tvrdiť nedá...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!