Pravděpodobně na jaře 2019 nás čeká nová velká hra od Bethesdy. Půjde o RAGE 2, které však proti předchůdci bude více šílené, větší atd. Tvůrci servírují nové záběry přímo z hraní hry a vypadá to na takový mix prvního RAGE a Mad Max říznutý BulletStorm. No, podívejte se sami:
Nikdy jsem nepochopil, proč Rage bylo tak dá se říct zatracovanou hrou .... podle mě ta hra je skvělá třeba pro mě lepší než nový Wolf i Doom ... těm bych dal 8/10 ... Rage bych dal 9/10.
já myslím že to bylo hlavně kvůli technickým problémům ...
jako sorry, ale typově je RAGE a Doom/Wolf zcela odlišnou hrou ;) ... Doom i WOlf jsou dokonalé FPS s dokonalým technickým provedením a optimalizací, nemohou mít nižší hodnocení než RAGE, které sice bylo zajímavé, ale herně i technologicky mělo do dokonalosti sakra daleko ...
Tak určitě co se týče optimalizace a grafické stránky jsou na tom prostě lépe ... ale já hrál Rage až napatchovaný a neměl jsem problém s plynulostí na nejvyšší detaily a prostě mě ta hra bavila o kousek více. Crysis 1 mě taky bavil mnohem více než třeba crysis 3 a přitom graficky byl C3 bomba Každopádně já nový Doom i Wolf oceňuju hodně, protože skvělé hry a ještě k tomu dobře optimalizované ... tak to má být
co jsem to hrál tak mě také napadá že hra byla OK ... ale v podstatě neměla konec ... hraješ hraje hraješ a nejednou to utnou a konec ... to mě také dost vadilo ... potenciál spálený atd.
Ono každý čekal, trošku více styl "šílený max" a potom člověk zjistil, že ty auta tam jsou jen takové "přilepené. Mimoto příběh nebyl nic extra. Tedy alespon ja si z nej nepamatuju asi nic krome toho obrovskyho bosse uprostred panelaku a potom nejaka mise na vodni prehrade. To jsou jediny veci co mi utkvely.
No a teda co mi utkvelo hodne, jak tady pise admin, technicky problemy na moji 4870 jsem s tim hoodne tehdy valsil musel upravovat cfg atd. Ten engine byl celkem revolucni ze vykresloval takzvane big textury. To znamena obrovska jedna textura po treba velky kus mapy natazena na model a pomoci promenych se upravovalo do jake vzdalenosti se ma ona textura ostre vykreslovat. Bylo to tehdy hodne problem doladit i kvuli pameti karet. Textury casto neloadovaly atd. Tehdy jsem napsal i nejaky navod ktery byl na nekolik A4 jak rozjet RAGe na full prave na kartach 48xx, byla to trosku magie ale slo to. Samozrejme po cca pul roce vse opravily patche atd.
Jeste pokud se pamatuji tak Rage byla prvni hra ktera delala low polygon postavy. Fungovalo to tak ze se udelal vysocepoligonní model s ostrou texturou, ktery se vyrenderoval, ale nasledne se vse do hry prilepilo na model s mnohem mensim obsahem polygonnů.
Jen admina opravim Rage naopak bylo technologicky na nejvetsi urovni tehdy, ale ano melo technicke problemy a visual nebyl pokud se hra trosku nedoladila pres cfg TOP. Po doladeni to byla visualne uplne jina podivana.
Takze technologicky dokonale bylo. Zvladnute jako celek nikoliv.
Mne sa Rage z pociatku pacil, ale po case ma herne zacal nudit. Technicky som problemy nemal. Asi kvolit tomu, ze som ho hral az neskor po vydani, ked uz boli vychytane tie najvacsie bugy. Rage 2 mi pride zaujimavejsi, ale mozno az prilis sialeny. Rozhodne to vyzera, ze vyuzili viac potencialu otvoreneho spustoseneho sveta, v ktorom vladne anarchia.