Velká popularita SKYRIM, která se stále ve velkém hraje, vedla BETHESDA k tomu, že hru ještě jednou přepracovali. Tentokrát do remastered edice „SPECIAL EDITION“ a hra za pár dní oficiálně vyjde samozřejmě se všemi datadisky v této nové verzi s výrazně vylepšenou grafikou. Zajímavé je to hlavně u konzolí, kde není moc možnost si hru vylepšit mnoha velmi povedenými módy. U PC verze se asi shodneme, že tvůrci rozhodně nepokořili kvalitu a vizuál, který nabízí některé módy, nicméně i tak je to výrazně vylepšení proti původní verzi. Trochu zamrzí, že „SPECIAL EDITION“ SKYRIM nenabídne na žádné platformě české titulky, které původně hra měla. Pokud máte na STEAM zakoupenu původní hru a k ní všechna DLC nebo máte Legendary edici, dostanete tuhle SPECIAL EDICI zdarma. Každopádně podívejte se na tu nádheru:
práve mám Skyrim rozohratý, ale pôvodná hra a bez datadiskov...úprimne ešte viac ako zastaralá grafika, ma v Skyrime trápi absurdná fyzika - predmety občas majú tendenciu byť zaseknuté a vydáva to ešte k tomu hnusný rámus na mnohých navštívených miestach (možno aj to spravuje nejaký mód, ale tak hlboko som nehladal - je ich tona), takže ak má niekto radu ohľadom spomenutého, mohol by ma nasmerovať
Řekl bych, že nejdůležitější je převod do 64bit, což by mělo zlepšit stabilitu a umožnit přístup k více paměti.
Co se týče Godrays. Ve FO4 jsem Godrays nemohl zapnout na max., protože to zabíjí výkon mé 280x. Nakonec mě dožralo, že občas nevidím dál než na 50m, úplně to vypnul a zjistil, že se mi tak hra líbí mnohem víc.
Ostatní změny jsou marginální. Více drobné vegetace, úprava pohybu vody, drobné technické změny v meshes atd.
Žádné nové hd textury, meshes, nebo patche čehokoli.
Četl jsem nějaké, komentáře z bety. Vypadá, že by hodně modů mohlo fungovat s minimálními úpravami. Například followeři, USLEEP nebo CBBE. Něco bude potřeba prohnat skrze CK, třeba mody zabalené do bsa předělat do ba2, u animací předělat hkx do 64bit a provést úpravu některých nif souborů (meshes).
Problém, bude s mody, které ke svému fungování potřebují SKSE. Ten bude nutné přepsat pro 64bit a následně i mody na něm závislé. Druhý problém bude s mody, u kterých autoři už ukončili vývoj. V takovém případě musíme doufat, že autor dovolí někomu jinému dál pokračovat ve vývoji. Nexus odcizení modů netoleruje. Co mě napadá jako první se SkyUI a MCM Menu. Bez toho bych už hrát nemohl.
Je mozne Skyrim TES V nejak srovnat s poslednim Zaklinacem The wild hunt? Graficky bude Zaklinac asi stale o level lepsi ale herne? Hral nekdo obe hry? Zaklinac me dostal ale tohle jsem nehral...
skús, mne chýba akuráť dať tam nejaké modifikácie na nápravu niektorých bugov, dá sa hrať aj s nimi, ale je to trocha na nervy, po čase - ak robíš hlavne kompletný prieskum herného sveta, tak ti príde po zopár prastarých hrobkách skyrim trochu monotónny, ale celkovo je to super záležitosť, s množstvom questov a unikátnych lokácii, len to vie zhltnúť kľudne aj stovky hodín času...Zaklínača som zasa ja nehral, ale nikdy nehovor nikdy
Dohrál jsem obojí (teď jedu Zaklínače podruhé). Obě bych označil za výborné hry, ale kdybych měl vybrat tu lepší, pak volím Zaklínače - především proto, že má lepší a propracovanější příběh.
Samozřejmě rozdíl 4 let jde poznat i na technické stránce, ale i z dnešního hlediska vypadá Skyrim dobře.
Mě se povedlo koupit Skyrim Legendary Edition v akci na Steamu za pár korun (teď nevím, jestli to bylo 10€), rozhodně to za to stálo.
Obě jsou to sice RPG hry ... Ale Zaklínač je do detailů propracovaná románová výpravná příběhová hra .... která funguje jako celek
SKYRIM je sandbox akce .... spousta malých příběhů, dohromady na vás ale svět moc nevnímá, ale je to velké hřiště s mnoha možnostmi, což Zaklínač nemá ...