Další herní projekt, který je spolufinancován i běžnými hráči. Hra na motivy a styl populárních vesmírných akčních simulátorů Wing Commander a Freelancer, tedy her, kterých dnes moc nevychází. Hlavní slovo má právě spolutvůrce Wing Comanderu. Hra poběží na modifikovaném CryEngine 3 a trailer na ní vypadá doslova epicky! Podívejte se sami:
Díky DD.
Star Citizen už je zafinancován a jde už jen o dosažení "Strech Goals", výhodou pro předplatitele je mimo jiné, že mohou mít levněji, než když půjde do prodeje a přístup do alfa abeta verze. Stránky projektu:Odkaz
Zajímavostí je možnost využít klasického kickstarteru i oficiálních stránek (včetně možnosti platit kreditní kartou bez nutnosti mít účet na Amazonu).
Formátem se hra dost podobá Freelancerovi, jaký měl být. Půjde o singleplayerovou část (Squadron 42) a multiplayer. Internet je plný informací o hře a rozhovorů s Chrisem Robertsem, vypadá to opravdu hodně zajímavě a ambiciózně, podle traileru ovšem proveditelně:-)
EDIT: Btw hra by měla podporovat napříkald Oculus Rift a LEAP, stejně jako celou řadu herních periferií. Konečně hra, která člověka přiměje k upgrade
Akorát furt nějak nemůžu dostat z hlavy myšlenku...proč tam sakra ti červení letěli??? Dyť šli proti jasné přesile!!
Spíš než trailer mi to přišlo jako technologické demo. Nicméně, velmi zdařilé technologické demo
urcite demo.. na nic ani nestrielali.. len do vzduchu.. laserovych lucov tam bolo milion a nic nezasahovali.. chceli len ukazat ako maju spraveny svet.. vyzera to pekne.. teraz asi budu riesit herne mechanizmy.. aby tie lasery aj nieco nicili.. ;-)
V jednom rozhovoru Chris Roberts přiznal, že musel vypnout většinu věží na hlavní lodi (je jich tam cca 100), protože nepřátelská lodě vydržely jen pár vteřin a nevypadalo by to pěkně...jinak třeba HUD ve stíhačkách vůbec není, zaměřování pořádně nefunguje, prostě to je demo. Na to, že teď teprve shánějí peníze a chystají se začít s vývojem na plno je ovšem parádní:-) Na netu je pár dalších videí, ale čeká je ještě dost práce, to je ostatně celý smysl finanční kampaně, sehant peníze na vývoj.)
Já jsem přispěl, Freelancer je hra, kde jsem strávil asi nejvíc času a tohle vypadá jako parádní náhrada, kde strávím času víc. Jinak alfa by měla být za 12 měsíců, takže třeba to čekání tak dlouhé nebude.