TECH: Unreal Engine 4 se připomíná - zaostává však za konkurencí |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Středa, 23 říjen 2013 |
UnrelEngine3 je naštěstí už na ústupu. Hodně zaostalý engine, který ačkoliv technologicky nikdy nebyl moc dobrý a neumožňoval dobře implementaci AA ani DX11, se hodně rozšířil, což nakonec vedlo k tomu, že mnoho her si je tak strašně podobných, až to vyvolává pocit, že hrajete pořád jednu a tu samou se stejnými chybami. S nástupem nové generace "konzolí" (low endová herní PC postavená na AMD x86-64procesoru a slabší DX11 GCN Radeon grafice), konečně přichází Unreal4. Nutno ale říci, že zatím i vizuálně poněkud zaostává za konkurenčním CryEngine a dokonce i FrostBite 3 v mnoha ohledech, hlavně prostředí vypadá trochu sterilně a bez fyziky jako takové (ale rozhodně o dost líp než v UE3). Zejména pak konzolové verze, kvůli náročnosti ořezané o detailnost, ani nevypadají moc next gen. Tvůrci se ale činí a představují další možnosti této nové verze populárního engine a také editoru:
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|