První Division byl zajímavý a tvůrci dokázali hráče udržet i po dohrání hry, i když zpočátku tak zajímavý obsah nenabízela. U druhého dílu, který se chystá, mají tvůrci více zkušeností, ale také příkladů toho jak to nedělat z mnoha konkurenčních her, nejnověji například z propadáku jménem ANTHEM. Autoři tedy slibují, že u DIVISION 2 po dohrání zhruba 40hodinové základní kampaně nebude nouze o další obsah a zábavu. Veřejná beta hry (spíše zátěžová zkouška serverů) se bude konat mezi 1.3. až 4.3. a finální hra dorazí už 15.3.2019.
"Veřejná beta hry (spíše zátěžová zkouška serverů)"
Technická beta běžela teď ve čtvrek/pátek.
Open beta není technický test, bude to de facto preview finální verze, protože do finální verze už nic nestihnou, jelikož hrát se bude už 12. 3., nejpozději 11. bude preload a aby měli jistotu že stihnou vše bez problémů včas, tak v době spuštění bety budou předávat finální verzi ke schválení do MS a PSN.
Zátěžový test si také moc dobře nedokážu představit. Oproti jedničce je Dvojka využívá cloudu, což poskytuje škálování dle potřeby a rychlé pokrývání špiček naprosto automatizovaně.
...zase kamera za riťou? Ok, každý to má asi inak, ja to ale bytostne neznášam a nechápem zmysel. Neskutočne ma otravuje sledovať neustále ten neprirodzený pohyb postavy a vôbec pozerať sa sám na seba asi tiež nie je úplne v súlade so zdravou osobnosťou. Naposledy som sa ešte nechal ukecať na Ghost Recon Wildlands, ale bolo to fakt naposledy.
Střílečky založené na systémech krytí/vykukování/různého obíhání a přeskakování jsou a mnohem lépe hratelné s pohledem ze třetí osoby a s tim prostě nic neuděláš