Před časem jsme vám říkali, že tvůrci WoT pracují na výrazně vylepšené (spíše nové) verzi grafického engine pro WoT. Nyní je tu první oficiální ukázka, jak vypadají nové mapy a jednotlivé prvky na mapách v nové grafice a je to …. No myslím že „WOW“ je na místě. Na druhou stranu řekněme si na rovinu, že současná grafická stránka WoT už je pár let za zenitem, takže ta nová vypadá jako z roku 2017 ;). Každopádně naše GTX 1080Ti a Radeon RX VEGA se nudit nebudou …
to je smutná realita dnešní doby, hru která stojí za hovno se snaží vytáhnout bombastickou grafikou... dokud bude MM skládat hry s rozsahem 3 tierů tak si tu grafiku mohou nacpat někam
Presne hra stoji yahovno jesn porad slibujou a slibujou a yatim jen cpou jednoho premijaka za druhym aby rejzovalo prachy ney to lidi pochopej a poslou je do riti.
To samé je v World of Warships. Lodě jsou také přes 3T. Na druhou stranu v reálu se to stávalo také. Zbraně nejmodernější byly v první linii a nejstarší v druhé a nebo třetí vlně sloužily jako zametači toho co přežilo. Pokud vím tak nejnižší tier má v bitvě nejvyšší handicap. Tak že kompenzace tu pro hráče je. Je nutné přizpůsobit tomu taktiku své hry. Pravda ale je že já jsem založením agresivní hráč a cpu se dopředu i s lodí která by tam být neměla. Pak ale taky mi občas spadne brada k pasu z toho baťohu, co jsem v takové bitvě vydělal. Nevím jak v tancích ale v lodích je agresivní hraní (rozuměj na malou vzdálenost kdy už pálí i sekundárky) hodnoceno bonusem a přidejte si handicap a jste za vodou pokud jde o výdělek.
no stezovat si na to ze maji udelat lepsi MM a ne grafiku,zrovna u WOT je irelevantni,protoze se bavis jako by ta grafika uz byla a novej MM ne nicmene WG zaroven stimto videm vydalo i dalsi video a take kopec veci co chteji letos ve WOT delat.No a ten problematicky MM je letos taky slibovan,takze zatim obe veci jsou jen slib do budoucna
PS: spise bych se podival na to jinak a to sice,kcemu nam ve WOTku bude,ze se bude voda odrazet "realne" od meho taknu ci brehu,kdyz clovek je stejne zabranej do hry a navic je tu treba investovat do systemu/HW hry aby prestala hra treba lagovat a taky je to MMO a pokud chteji aby to hraly masy,tak to musi mit i pro ty masy naroky na HW(precejenom to neni AAA titul kde grafika pomaha prodeji)
A taky kdyz vidim predelani tech 2 map,tak se o5 vracime z5 do roku 2012 kdy hra byla "koridorova"(bez fyziky atd.),protoze na tech predelanych mapach se uz bude muset jezdit na kopce a jina mista jen urcenyma cestickama a nebude se dat delat tzv."busty"Odkaz,takze rok 2012 v kabate "2017"
jo a video o HD mapach a Havoku o5 tu bylo uz myslim v prosinci 2016Odkaz(takze nic noveho jen ukazka dalsich map)
na MM se pracuje ... aktuálně se testuje zcela nový, který vypadá opravdu velmi slibně: Odkaz v podstatě napravuje největší problém, kdy nízké tiery tanky v bitvách byly často v menšině, teď to bude obráceně ... a také by se neměly objevovat různé počty tierů na stranách atd.
se nechám překvapit, snad bude taky zohledňovat výbavu, to je další věc co mě štve koupíš si nové T6 s useles dělem 80 pene a hned první hra proti 10*T8 kde neprostřelíš artynu do zad... to mě pak někdy fakt těžce nebaví kor když je těch her 15 v řadě
tak tak, jsou tanky kterým je to jedno viz třeba T8 centur ten má větší pene jak některé T10 tanky ale co má dělat T44? nebo další tanky co mají cca 180 pene, neprostřelí mause do weakspotu...
Hrát jako medko, jinými slovy: Objíždět, obtěžovat, spotovat, pro teamové spoluhráče vytvářet situace v podobě otočených nepřátelských věží atd. je toho dost co tyhle tanky mohou dělat, ikdyž nemají pene kterou by si hráčí přáli, nejvetší demence je to naládovat goldama a nasrat se do míst kde se uplatní spíše heavy tank. 180mm pene je z výše uvedených důvodů na T8 přiměřené.
Co je platné,že mi spadne z grafiky brada nebo i vypadnou oči,když hra jako taková je již dlouhou dobu nehratelná. Od doby co jsem ji přestal hrát se toho moc nezměnilo. MM je stejné, artyny pořád satelitem naváděné s přesností snipera a účinosti atomovky střední ráže, RND pořád velmi ovlivňuje hru, gold munice degradující pancíř atd,atd.
S těma artinama to tak úplně není. Já hraju s 212A a je to dost problém se vůbec tanku trefit, věčné čekání na zaměření, malá výseč, takže když tank popojede mimo, tak zase 10s zaměřovat, dlouho se to loaduje a když se náhodou trefím, tak 700-800 DMG? To rozhodně není tak jak říkáš. Nevím, jak je to s jinými, ale žádná prdel...
Já jsem si artynu udělal kvůli posádce za splněné mise. Zapomeň na to, že jsou artyny tak přesné. Mám G.W. Tigera a často se stává, že plně doměřená rána letí úplně mimo. Doporučuju si to zkusit, ať znáš i tu druhou stranu, kterou kritizuješ.
Onanování nad grafickou stránkou hry nikdy nebylo mé hobby, vždy jsem dával přednost hratelnosti a ovládání před čímkoliv jiným. Takže pro mne má grafická stránka důležitost max 5-10% z celkového dojmu ze hry. Nehledě na to že si grafiku stejně v této hře nemáte šanci užít. Ale retardů, zkriplenost RNG a MM si užijete vždy dostatek.
Ale retardů, zkriplenost RNG a MM si užijete vždy dostatek.tak to jsi me zabil ironii je ze je to pravda,ale zaroven se tomu uz jen da smat palec nahoru
Grafika pěkná(konečně), ale chce to ještě něco udělat s MM a dolaĎit střely, které zmizí neznámo kam, i když máte jistou 100% trefu.
Kdyby doladili tyhle 2 věci, tak by si hráči ani na grafiku nijak nestěžovali.
bohuzial MM je hrozny.
Grafika sice potesi , bolo to treba , ale radsej nech to nehaju na druhu kolaj a sustredia sa na MM.
10 tazkych tankov vs 8 mediek+2 lahke hrozne cosi.
Dalej koniec bitky za 2 minuty a skore 15:2 / 15:5 ?
Dalej plne zamierene na 250m a netrafim stojaci tank - resp. strela leti do zeme ?
Inokedy cez 400m tafim pohybujuci sa AMX ELC bez domierenia.
To co ma byt ? RNG nepraje aby som ten tank znicil ?
Hravam to od closed bety a pri launchy slubovali ze vela premium vozidiel nebude , lebo to je tazke balancovat , atd atd.
Teraz tu mame ! 119 ! premium vozidiel vratane clan wars rewards.. A tie nove P2W AMX liberte , Patriot , Defender ? ... Myslim ze to nepotrebuje dalsi komentar.
Za tie roky , jedine co ma mrzi je ze namam type 59 , v dobe ked bol v predaji som mal kreditnu kartu co nepodporovala platbu cez internet ( ucet pre mladych ).
Aj napriek tomu ze mal TYPE nespocet Nerfov , je to stale najlepsi Tier 8 medium.
Mám raději T-34-3, dává bomby a jezdí lépe/stejně. A když už střeďák do první linie, tak T54 prototyp anebo T44-100. Type59 je starý a stal se obětí tzv. "power creepu". Musíte kupovat po čase nové premiáky, o tom to je
JozkoSVK s Typen59 mám odehráno víc jak 4k bitev. Zažil jsem ho ještě, když byl OP a jezdilo i 10 na 10 Typů. Dnes je to jeden z nejhorších Tier 8 střeďáku. Zpomalili ho, neutočíš spoustu těžkých tanků natož tédečék, sice mu zvedli kanon ze 175 na 181, ale v současnosti pokud netrefiš slabé místo, tak neprostřelíš nic. Mám na něm 5 perků a stejně zaostává za tanky T54 ver.1 a další. Při souboji čelo na čelo s těmito tanky type prohraje. Spodek ti prostřelí jako nic. (Mám WN8 2000), Víc jak zdrávo hoří, i když mám perky abych snížil možnost hoření a výbuchu munice,ale je to naprd. Do kopce mě předjede kdejaká hevina. Přesnost průměrná. Ne, tenhle tank dostal nejvíc nerfů, ale udělali kolem něho auru super tanku. Dnes je daleko daleko lepších prem. tanků na tieru8. Dá se s ním zahrát super hra, ale už to není co bývalo. Tu a tam bez premiového účtu i 100k kreditů, ale je to spíš už náhoda. Ale už to víc jak půl roku nehraju, tak nevím jestli něco změnili, ale dost o tom pochybuji.
ale vtedy neboli autoloadery + tanky na tieru 5 co maju priebojnost 150 a nebola ani goldova municia za kredity.
Ano ja si to pamatam ked bolo 6-7 type59 na team , to bolo hrozne..
Vám někdo z WG sliboval realističnost? WOT si NIKDY nehrál na realističnost (terén, balistická křivka, fyzikální model). Pokud by to udělal, v žádnym případě to nehrajou masy lidí. Takže tahle připomínka je úplně mimo.