Myslím, že už můžeme potvrdit fakt, že nový Unreal Engine 5 bude pohánět obrovské množství her nové generace, včetně největších značek, které doposud často používaly vlastní herní základy. EPIC představil a vydává novou generaci Unreal Engine, kterou už prezentoval v mnoha ukázkách a je to obrovský posun po technologické a vizuální stránce. A nezůstane to jen na papíře. Vývojáři her jsou nadšeni. A první oznámení na sebe nenechala dlouho čekat. Nedávno CDProjekt RED oznámil, že pro nový díl ze série Witcher opouští svůj herní engine a použije právě UE5 – přiznal že jeho Red Engine má velké problémy, které se naplno projevily u CyberPunk 2077 a nikdy ho pravděpodobně nedodělají a neopraví, takže u nových her přechází na UE5 a přímou spolupráci s EPIC. Nyní s podobným prohlášením přišlo Crystal Dynamics, které potvrdilo práce na zcela novém dílu Tomb Raider a i ten opustí svůj vlastní Foundation herní engine a použije UE5. A co jsem slyšel dále, mnoho velkých herních studií pod Microsoft má v plánu také primárně UE5 používat. Zkrátka spolu s UNITY, které také dělá velké technické a grafické pokroky a je velmi populární zejména u menších tvůrců, bude Unreal Engine 5 pohonem pro drtivou většinu velkých her nové generace. A vizuálně i technicky to vypadá velmi dobře:
No konečně zpráva o novém Tomb Raideru, na to se těším maximálně. Hlavně bych prosil vyšší obtížnost hádanek a i vyšší obtížnost celkově, protože i na nejtěžší bohužel jinak skvělé nové díly strašně jednoduchý i když Shadow byl na hádanky už rozhodně o dost lepší než předešlé díly.
Neni to uplne pravda, uz driv kdy vysla hra Resident Evil 7 tak byla pro konzole ale i PC. Tato hra zacala padat lidem na AMD, zatim co ty co meli Intel a GPU Nvidia hrali v pohode. Cekalo se na opravu
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!