Nová generace Unreal Engine podporuje řadu nových technologií a vylepšuje stávající nástroje, takže tvorba her s precizní grafikou a animacemi by měla být pro vývojáře ještě jednodušší. Nově nabízí firma Unreal Engine 5 v předběžné testovací verzi, takže si jej můžete vyzkoušet. Každopádně takhle tedy bude vypadat nová generace her:
K čemu nám jsou ultra realistický kameny, když třeba tráva a celkově textury rostlin na tom jsou podstatně hůř, nereagují když jí postava prochází atd. Pořád je co zlepšovat a další výkon grafických karet se bude hodit.
Nevim jestli jste to nekdy pouzival a nekdy pracoval v UE, ale to co popisujete je uz v UE4 (https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/dynamic-grass-system). Interakce hrace/NPC s "travou" kdyz prochazi tam normalne je. Ja ve svem projketu to normalne mam, to ze to jine studia nepouzivaji ve hrach je jiny problem. UE5 posunuje hranice vyvoje dal, jiz mam prevedeny projekt do UE5 a musim rict ze i optimalizace je na vyssi urovni.
Unreal jsem kdysi zkousel ale i ted to ma k dokonalosti daleko. Vim, ze to mel kdysi Crysis 3 a najde se vic her, kde trava neco dela ale co treba vetve a nektery kere, pres ty clovek jenom projde skrz. Verim, ze Unreal 5 je krok dopredu ale porad je co zlepsovat. Treba doted maji ve hrach problem udelat postavu co treba pije nebo ji a vypada to az smesne. Nebo odrazy v zrcadlech, ve starsich hrach to bylo k videni casteji nez ted, kdy jsou vyvojari lini.
Já jen malý komentář pro všechny ty co nadávají na technickou zastaralost her: Časový odstup, kdy je představena nová verze enginu a reálnou hrou může být 7 a více let. 5 let vývoj + další věci - licenční cena/politika,obvykle starší verze jsou levnější a pod. Takže se začíná dělat dnes nějaká hra - vybere se dva roky starý engine a dalších 5 let se dělá vývoj,takže tohle uvidíte za 7 let na "normálních" hrách a o pár let dříve na koridorových nesmyslech chrlených každý rok (BF,AC a pod).
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!