Vývoj herních enginů nové generace je v plném proudu, včetně vývoje her na nich. Do čela se zcela jednoznačně dostává Unreal engine 5, který aktuálně dostal novou verzi 5.1, která přináší významná funkční, vizuální a výkonová vylepšení. Nová generace her tak přinese dech beroucí téměř fotorealistickou grafiku s nevídanou úrovní detailů, a současně s obřími herními světy a živoucím prostředím. Co novinky znamenají v praxi, se můžete podívat na velmi dobře udělán videu. Musím říci, že se na novou generaci her hodně těším, například víme, že na novém Unreal Engine staví i Zaklínač 4 a další velké očekávané tituly následujících let, takže pořádně výkonné herní grafiky se rozhodně budou hodit:
Na této technologii pojede nový Stronghold (4), už se těším na první vývojářské videa z tohoto Engine k této hře, která by měla vyjít začátkem nového roku.
Naposledy jsem tohle zažil v době kolem vydání TES Oblivion. Přechod na directx 9c s HDR byl opravdu znát, tehda se tomu říkalo next-gen. Dneska je to už těžké rozeznat. Detaily se zlepšují, ale už tehda uměli udělat grafiku jako celek který vypadal velice dobře.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!