Vývoj a tvorba her, ale i filmů za použití Unreal Engine bude ještě zajímavější. A práci, kterou by musela dělat armáda vývojářů, zvládne brzy jeden člověk. Nová verze UE 5.2 přináší totiž zásadní novinky a vychytávky, speciálně procedurální generování obsahu (PCG). Zatím nejde o zdaleka plně hotovou funkci, ale potenciál a možnosti které má jasně ukazují, že jde o revoluční a zásadní věc. Zajímavou novinkou je také nový deformační systém/fyzika využívající AI. Další novinky se týkají přepracovaného vzhledu povrchů a reakce objektů s dalšími prvky. Tvůrci se také soustředili na nástroje pro filmaře a tedy ty, kteří používají UE pro filmy apod. UE 5.2 také přidává podporu Apple procesorů a další vylepšení. Zkrátka nejen hry, ale filmy nové generace využívající UE 5.x budou vypadat nejen lépe, ale vznikat mnohem jednodušeji než doposud a vývoj pokračuje. Vypadá to ale skvěle:
Práve som hrách Layers of fear demo na ue5 a musím povedať že grafika sa mi nezdala moc rozdielna od minulej generácie. Skratka nič moc. Dufam ze ďalšie hry budú na tom lepšie.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!