Po 6letech vývoje vyšlo Dying Light 2 a dlouhý vývoj je znát. Zejména na umělecky a herně kvalitně zpracovaném prostředí, jeho designu a extrémně dobře zpracovaném pohybu v něm parkourovým stylem. Proti prvnímu dílu je prostředí variabilnější a vertikálnější :). Grafika hry je také výrazně lepší. Potěší i slušná délka a příběhová náplň. Bohužel nejslabším článkem hry je příběh, zejména dialogy a postavy. Autoři se snažili, ale mezi postavami a jejich zpracování jsou nápadné kvalitativní rozdíly, většina dialogů je ale slabá, autorsky to není příliš kvalitní. Myslím, že studio mělo najít lepší spisovatele. I tak, hra baví a bude bavit myslím docela dlouho, ale ještě bude zapotřebí i pár updatů. Každopádně se na hru podíváme později v kompletním benchmarku a recenzi, až dostane pár updatů.
Hodně jsem se těšil, ale bohužel mi v hodně věcech, který jsem měl tak rád na jedničce, přijde dvojka horší. Hodně mi vadí, že je méně hororová a to hlavně v noci, kde se člověk u jedničky opravdu bál o krk. Taky více konzolovější, příběh fakt nic moc, ... čekal jsem víc a když vidim, jak dlouho se starali o jedničku a jak dlouho se slibují starat o dvojku, myslím, že s hraním počkám.
Hrál jsem jedničku s parťákem 2x. Jednou z toho na nejtěžší obtížnost, ale jakmile se dostaneš k luku s výbušnými šípy, tak se z vás stanou páni noci :-D jak přijdou brokovnice, tak ty jste na špici potravního řetězce
Nejdřív sem byl naštvaný na grafiku, ale pak sem se smířil. Má to i své klady, ovšem rozmazané textury od určité vzdálenosti a provedeni vegetace - nemůžu si pomoci, ale tohle šlo udělat zatraceně líp. Ovšem různé nasvícení a stíny, odrazy apd. nejsou vůbec špatné. Herně je to skvělá záležitost, není to takový masakr jak jednička, která byla v noci naprosto šílená. Tady vlastně v pohodě vidíte, což v jedničce nebylo. Máme to v češtině, takže kupujte, co jiného než tohle.
Ano! To rozmazání je hnus. Jelikož jsem měl nedostatečné FPS, tak jsem zapl FSR a to rozmazání bylo úplně šílené. Takže FSR jsem nakonec vypl a hraju na skoro Low.
Nicméně když se koukám na krajinu z dálky, tak je to graficky nádhera i na ten Low. Což je i špatně, protože rozdíl mezi Low a High je malý jak vizuálně tak i ve výkonu - High 40 fps, Low 60 fps, když to hodně zjednoduším.
Všude čtu chválu na ten parkour. Já se s tím neumím zžít. Třeba hned na začátku na mostě jsem si už říkal, že je divné, že když chci vyskočit na auto, tak Aiden ho prostě přeskočí.
Při pohybu ve městě to na první pohled vypadalo docela na plynulý pohyb, ale po chvilce jsem začal nadávat. Nepřišel jsem na způsob, jak se pověsit na římsu, abych mohl potichu sešplhat dolů. Po nějakých věcech šplhá ukrutně pomalu, že než vyleze nahoru, se unaví a spadne atd... takže naposledy jsem to vypínal trošku rozhněvaný :-D
Jako chapu proc to tak udelali. Sice to vypada jak kdyby mela mit postava aspon 3 metry, ale pokud chtěli, aby se skákalo přes cely ulice, tak to jinak neslo. Me to docela sedí. Rychlost splhání jde upgradnout.