První Torchlight bylo zábavnou jednoduchou a překvapivě funkční hrou typu Diablo. Druhý díl byl už o poznání horší a nyní přichází třetí díl, který provázely velké potíže ve vývoji. Hra totiž původně vznikala, co by „herní služba“, konkrétně F2P s MMO prvky mikrotransakcemi atd. Nakonec ale vzhledem k „úspěchům“ některých posledních „her typu služba“ a nárokům na její správu, je Torchlight III klasičtější hrou. Originalitou rozhodně netrpí, hack-and-slash boj, neustálý přísun výbavy a loot všude kam se podíváte atd. Graficky vypadá zajímavě, lépe než předchozí díly, ale odvaz to není. Hra aktuálně opustila předběžný přístup a je tedy považována za vydanou. Bohužel naše zkušenosti ale i dojmy dalších, se vzácně shodují. Je to nuda. Design hry všudypřítomně připomíná F2P s všemi negativy. Ani ostatní prvky hry nijak nevybočují z nejšedivějšího průměru. Ta hra naprosto ničím nezaujme, předně ale prostě nudí. Škoda.
Tento graficky stýl v Torchlight serii ale aj v Diablo 3, alebo WoW mi nikdy nesadol, ale teraz sa to razí skoro všade čo je podľa mňa škoda, aj taky Fortnite mi príde až komický, netuším čo pri tom ľudí drží. Vyrastal som na Fallout 1 a 2 - stará škola.
souhlasím, nic proti stylizaci, ale tahle konkrétní mě už nudí - vídám ji v tolika hrách. Mám pocit, že už nejde o stylizaci v pravém slova smyslu, jako spíše o snahu odbýt práci low poly atd. Přitom existuje tolik způsobů jak něco stylizovat. Možná si studia řekla, že tenhle konkrétní je "osvědčený", což je signál proto, všechno takové bojkotovat, protože se z toho stává mainstream/stroj na prachy za minimální vložené usilí do vývoje - všechny takové pokusy by měly být patřičně lidmi potrestány
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!