Poslední letošní velký UPDATE pro WoT přináší hodně novinek a hlavně balančních změn. Nejkontroverznější změna mechaniky odrazu střel byla nakonec „odložena“! A to je dobře, protože co změna dělala, že extrémně posilovala všechny tanky se slabým pancířem a mnoha vozidlům, u kterých byl pancíř oslabujícím prvkem vyvažující ostatní vlastnosti, najednou byl i pancíř výborný a i lehce pancéřované tanky najednou odrážely střely. Tvůrci naštěstí vyslyšeli hráče, a uznali, že taková změna prostě rozbíjí celou hru, takže starý systém zůstal zachován. To je špatná zpráva pro nové švédské stroje, které s extrémně naklopeným, ale slabým pancířem tak nebudou vůbec tak silné, jak být mělo. Během testování před vydání navíc došlo k citelnému oslabení vlastností a parametrů mnoha nových vozidel švédského stromu, takže nakonec nejde o žádné OP tanky, jak to chvíli vypadalo. 9.17 tedy přidává švédské stroje a to střední/těžké tanky a stíhače tanků. Výrazné změny se dotkly některých prémiových tanků, kterým byly podstatně vylepšeny statistiky (například Lowe a T34). Drobné úpravy dostala celá řada vozidel, hra se také dočkala technických vylepšení v oblasti zvuku i grafiky, přibyly nové HD modely. Atd. Pravděpodobně poslední letošní update pro WoT, kdy celý rok se tvůrci soustředily na vylepšení hry a docela se jim to dařilo. Bohužel velké problémy zůstávají stejné: nevyvážený MM, přespříliš silné univerzálně dobré střední tanky, otravně silné dělostřelectvo, existence prémiové munice negující výhodu těžkého pancíře a dávající nefér výhodu průbojnosti a příliš mnoho městských map a otevřených map umožňující vládnout rychlým tankům a málo koridorových map umožňující těžce obrněným vozidlům skutečně své výhody využívat. Vypadá to, že příští rok budou mít tvůrci hodně práce … ač zjevně jsou na správné cestě, ztrácí hráče a fandy odkládáním řešení největších problémů. Čekal jsem, že v roce 2016 vyřeší více těch hlavních věcí.
podle mě se spíš divil že t10 TD dokáže skočit, pokud se nepletu tak to neskočí ani většina středních
v hrách bez artyn to bude veselí... s tím že znej bude vidět asi tak 10cm i s dělem a že zbytek bude schovanej za zabradlím
tak za
A: ve videu tam skoci s T8(UDES 03) a ne T10
B. T8 jede 70km/h vpred a 50km/h vzad
C: jasne ze tam neskoci kazdej stredak,ale +- kazdy tank co nabere rychlost nad 50km/h,no a taky se musis trefit na tu suť ktera funguje jako rampa na skok
OMG píšu protože je to zas další tank co dovolí dělat hráčům věci, které mohou způsobit v lepším případě znehybnění/poškození nebo ztrátu vozidla v teamu. Nehledě na to že takovej hráč většinou pro team nic neudělá a chcípne jako první, protože není odtud úniku. Takže z tohoto důvodu ještě jednou OMG.
Každá nová verzia tejto stupidity prináša podľa DDho veľké zmeny
...
Pokiaľ tam ale nebude behať okolo Gandalf tak ma to nezaujíma
(áno,malý HATE, ale fakt túto hru nemám rád...)
boze...... proc nekdo reaguje na novinku o hre,ktera ho nezajima to je jako kdybych ja "pomlouval" WOW jen protoze to neni hra pro me a vsichni musi vedet to moudro ze je WOW pic.... pritom WOW je pro sta tisice lidi bomba
tenhle patch je jeden velkej kec, super pershing podle mě dostal i boost pancíře protože tuhle jsem ho potkal za t28 a to sem nezažil... 9x ding na cca 200metrů, věž, vršek těla, vana, bok věže, bok těla pod cca 60stupni... já vím že měl vždycky pošahanej pancíř ale toto jsem nikdy nezažil vždycky šla aspoň nějak prostřelit ta věž a to i s mnohem horšími děly
Vím hovno o tom jak to funguje ale je reálny aby ty herní servery zvládaly pocitat 30 hráčů co najednou začne pro zábavu demolovat zdi? Funguje to v nakym mp?
To byl (je) jeden z hlavních důvodů proč to zatím nenasadili. Pochopitelně by se to muselo provádět na straně serveru. Podle mě to zkusí zavést u jedné mapy a v praxi budou měřit kolikanásobně je taková hra na server náročnější a spočítají tak, kolik průměrně fyzikálních výpočtů se v takové mapě musí udat, podle toho například zjistí kolik ničitelných objektů si mohou v HD mapách dovolit atd. Je to hodně komplexní záležitost na které již roky pracují. Když vzpomenete na dobu asi před dvěma lety, kde ukazovali ničení veškerých budov (s jemností na cihlu) , tak Abbey mi přijde daleko blíže reálu. Velké budovy ničit nejdou, je to takový kompromis, který by mohly servery WG již reálně zvládnout
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!