Populární youtuber QuickyBaby tentokrát udělal přešlap a ocenil sice dobrý výkon jednoho hráče artilerie, ovšem prezentovaný gameplay více než zřetelně ukazuje, proč mnoho hráčů nenávidí artilerie a proč je tento herní prvek WoT naprosto nevyvážený a dělá hru nefér a trestající vůči těm, kteří se v běžných tancích snaží něco hrát. A nejen samotná artilérie, ale i používání prémiové munice a ostatního. No posuďte sami, co udělá s hratelností pro ostatní tanky ve hře přítomnost hráče v artilerii, která střílí co 20s za 700dmg a může na vás střílet přes překážky z druhé strany mapy a to že máte na tanku nějaký pancíř je vám v 9/10 případů houby platné, protože na vás střílí z vrchu a prostřelí vás naplno. No a když do toho započítáte ještě vliv RNG, tak hra kompletně zabíjí jakýkoliv vliv skillu (tedy kvality hráče v tanku) a prostě na vás padá smrt shora, proti které se nemáte v běžném tanku (hlavně těžkém) vlastně jak bránit. Celý gameplay názorně ukazuje mnoho věcí, které jsou na současném WoT špatné - nevyváženě silné artilerie schopné střílet bez odhalení přes překážky a celou mapu, používání prémiové munice která naprosto nuluje výhodu pancéřování a hlavně dělá zcela zbytečné jakékoliv vyvažování parametrů pancíře/penetrace tanků na různých tierech a jejich děl. Takže ačkoliv je výsledek úžasný a gameplay zajímavý, asi není moc zajímavý pro hráče nepřátelského teamu, zejména těch v těžkém tanku, kteří mohou být klidně pánibozi, ale proti takto přehnaně silné, rychle a přesně střílející artilérii pálící na ně mimo jejich dohled i dosah, se nemají jak bránit. Z vlastní zkušenosti musím říci, že právě artilerie jsou nejhorším prvkem hry a v podstatě 50% bitev, které prohraji, prohraji proto, že mě sejme artilerie, zatímco hráči v ostatních nepřátelských tancích toho nejsou schopni, ale proti artilerii na druhé straně mapě se prostě nemám jak bránit - a asi nejsem sám, komu tohle přijde jako neférový herní prvek. Tragicky pak působí vysvětlení některých tvůrců hry, kteří tvrdí, že artilerie je ve hře proto, aby hráči nekempovali (zato kempování artilérií je asi v pořádku)... no schválně srovnejme hru na otevřené mapě kdy je ve hře 3+3 artilerie na každé straně a žádná artilerie. Tak nějak bez těch artilérie je méně kempujících. Artilerie naopak ke kempování těžkých tanků a TD nutí, protože když se snažíte hrát, většinou umřete díky artilerii jako první a můžete se úhlovat pancíř, jak chcete. Video ukazuje jasně - žádný skill, stačí naplno vyzkoumanou artilerii, posádku, tunu prémiové munice a prémiových spotřebáků a RNG na své straně a můžete klikat co 20s bez obav ze střelby na vás a ničit hru všem ostatním, kteří se snaží něco skutečně hrát ...