Zaklínač 3 bude mít plnou podporu DirectX11 - zatím nás nechtěli šokovat
Všechny obrázky a případně videa pocházejí z nehotové verze hry, kde je zatím zahrnuta jen podpora DX9 (finální verze hry přitom DX9 nemusí vůbec podporovat). Vývojáři hry slibují, že hra bude spoléhat hlavně na DX11, včetně tessellace, nasvícení, MSAA a dalších věcí. Zatím nám tu nádheru ale neukázali na obrázcích, protože nás prý nechtěli hned najednou šokovat. Hra by překvapivě měla obsahovat i PhysX fyziku, ale není jisté, zda ve verzi akcelerované přes grafiku (podporuje totiž jen pouze GF grafiky). Hra totiž kromě PC míří i na nový SONY PS4 a nový Xbox, kde jsou ale grafické karty AMD Radeon HD 7000. Je tedy pravděpodobné, že PhysX bude použit jen v nějaké novější verzi akcelerované přes vícejádrový CPU, kterým jsou vybaveny obě nové konzole (AMD APU JAGUAR X8). Tvůrci nám slibují obrovský svět s více než 50 hodinami hlavní dějové linie a tak dále. Hra vyjde někdy příští rok.
Taky jsem nekde cetl ze by fyzika mela jit pres PhysX coz se ve stvetle HW v novych konzolich jevi jako nepravdepodobne a celkem divne rozhodnuti. Jsem na to zvedavy. Pokud by to byla pravda a melo to opravdu realny prinos tak tahle jedina hra by mozna ovlivnila nakup me pristi GK. Ale zase na druhou stranu by NV musela prijit fakt s konkurencnim high end produktem a ne zaplatit vice penez a dostat mene vykonu.
"SCE is pleased to announce that the following middleware companies have their innovative technology solutions available right now to support PlayStation®4 developers" - Odkaz
Vzhledem k tomu ze ta "super" technologie od AMD v nové Laře stojí zaprt a je za to kua náročná tak physx i jen na CPU udělá stejnou práci ne-li lepší a hlavně méně náročnější. Co se týče vývojářů tak je to správné rozhodnutí.
No pokud mas GIGABYTE GeForce GTX460 1GB a 26 inch monitor a jedes Laru na max a ocekavas od tohodle ze nejnovejsi AMD SW technologie tomuhle nebude delat problem tak
Jen tak mimochodem PhysX a Tress jsou dve odlisne veci.