Pár tipů a triků pro Windows XP - 1.část Tisk E-mail
Napsal CDR-Hard: Bathory   
Čtvrtek, 10 červenec 2008
windows-xpWindows XP ještě z daleka nejsou mrtvé a hezkých pár let budou i ze strany Microsoftu podporované. Že se v současnosti jedná o nejoblíbenější operační systém asi nemá smysl psát a proto jsme zejména pro nováčky a začínající uživatele připravili dvě stránky plné různých a odzkoušených tipů a triků. Snad se vám budou některé z nich hodit.

 

Úvodem...

Tento článek je určen především začátečníkům a méně znalým uživatelům Windows XP. Ti pokročilejší jistě většinu zde obsaženého znají. V následujících dvou kapitolách si můžete přečíst pár tipů a triků, které se vám mohou hodit při nastavování vašeho oblíbeného systému Windows XP Pro. Pro verzi Windows XP Home většinou platí to samé, pouze v případě, že ve svých registrech nenajdete příslušnou větev, taky ji pochopitelně nebudete ani editovat. Všechny návody jsou odzkoušené a pokud především při editaci registrů budete dělat přesně to, co je v textu napsáno, tak by nemělo dojít k nějakým problémům. Jenom pevně doufám, že novinářský šotek zůstal při psaní tohoto článku doma. Každopádně, berte na vědomí, že vše děláte na vlastní nebezpečí a např. vytvoření nového bodu obnovy by mělo před úpravami registrů být samozřejmostí. A k těm registrům ještě maličkost. Většinou je nutné po provedené změně restartovat počítač, aby se skutečně projevila. Neplatí to pro všechny popisované tipy, ale většinu ano.

 

Tipy a triky pro Windows XP - 1.část..

Vypnutí autodetekce IDE zařízení

Asi víte, že XP při každém svém startu prohledávají všechny IDE řadiče a hledají na nich nově připojená zařízení jako pevné disky, mechaniky atd. To má ale za následek určitou časovou ztrátu, protože systém detekuje i prázdné pozice. Pokud ale na těchto pozicích auto-detekci zakážete, můžete zkrátit start systému i o několik sekund.

  • Spusťte Správce zařízení, kterého najdete v Ovládací panely/Systém/Hardware...
  • Rozklikněte položku Řadiče IDE ATA/ATAPI


Postupně poklepejte na primární i sekundární kanály IDE a zvolte záložku Upřesnit nastavení. Všude tam, kde nemáte žádnou jednotku, můžete v kolonce Typ zařízení změnit režim Automatické rozpoznávání na Žádný.


Pochopitelně ale nesmíte zapomenout na to, že v případě přidání nějaké nové jednotky musíte tuto opět na příslušném místě povolit, jinak ji systém nenajde
 

Zrychlení menu v nabídce Start

Pokud otevřete nabídku skrývající se pod tlačítkem Start a zastavíte kurzor na některou rozšiřitelnou položku, tak se vám možná bude nastavená prodleva zdát poněkud veliká. Lze to upravit malým zásahem do registrů.

  • Spusťte Editor registru přes... Start/Spustit/regedit
  • Najděte následující větev HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Desktop
  • V ní buď změňte nebo vytvořte řetězcovou hodnotu pod názvem MenuShowDelay a do ní vložte hodnotu menší než 400, např. 40, což bude znamenat, že k vysunutí dojde za 40ms.

Deaktivace nápovědy a dalších upozornění

Když zastavíte kurzor nad ikonou, nebo nějakým prvkem v liště nebo desktopu, tak se zobrazí tzv. Infobox, čili malé menu s nápovědou nebo názvem. I tuto pro mnohé uživatele otravující zbytečnost lze jednoduchým zásahem do registrů deaktivovat a to následujícím způsobem.

  • Spusťte Editor registru přes... Start/Spustit/regedit HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/Advanced
  • Otevřete ShowInfoTip a vložte sem hodnotu 0

Pokud chcete zrušit i bublinovou nápovědu, tak zde založte novou hodnotu DWORD (kliknutím pravým tlačítkem myši v okně Editoru registru) s názvem EnableBallonTips a do ní vložte také hodnotu 0.


 

Deaktivace upozornění na nedostatek místa na disku

Toto hlášení může být při používání více méně zaplněného pevného disku pěkně otravné a tak si ukážeme postup, jak ho vypnout.

  • Spusťte Editor registru přes... Start/Spustit/regedit HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Policies/Explorer

Zde založte novou hodnotu DWORD s názvem EnableBallonTips a do ní vložte také hodnotu 0.


Další typy najdete v článku na serveru CDR-Hard.cz

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 20:15:22
avatar
A jo, neni to úplně useless. Ten úplně poslední typ se docela hodí..
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 20:39:37
avatar
Len doplním, že tam máš chybičku - "BOOT.ONI" ;) inak good
41444@seznam.cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 21:26:53
avatar
Nevím, nevím...ještě jsem to nepřečetl komplet, ale minimálně v "Deaktivace upozornění na nedostatek místa na disku" se mi zdá "EnableBallonTips" jako pěkná krávovina...Pokud ne, tak mě opravte
Squad_leader [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Poznámka ke článku 2008-07-10 21:59:29
avatar
Článek se mi líbí, ale mám dvě zásadní připomínky:

- V prohlížeči FireFox i Internet Explorer se mi zbytek článku schovává pod reklamní pravý panel. Článek tak není možné prakticky číst.

- Uvítal bych podobný článek pro aktuální OS - Visty !
caca [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 23:10:49
avatar
Pro žádost o podobný článek pro vistu se také připojuji
Pool44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 06:12:33
avatar
Aktuálně má 78% uživatelů XPčka = Visty jsou okrajová záležitost pro lamky. Proto slovíčko aktuální, není úplně vhodné
Volil bych spíše: nejnovější zmršenina od MS
B!OH@zArd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - TO Pool44 2008-07-11 09:15:50
avatar
Promin ale musim ti to napsat jses peknej blbec vis o tom? na vistu nadavas protoze ji nemas a nikdy jsi ji nezkousel, nebo mas 486tku a vsechno ti padalo jine vysvetleni nemam ja jsem vistu pred tim jak sem si ji koupil nikdy nezkousel ale nenadavam! a udelal jsem jedine dobre ze jsem si ji koupil! Jsou rychlejsi jak XP (alespon na moji sestave) nic mi nepada jeste se mi nestalo aby mi hodilo BSOD nebo nesel naky program nebo hra.Nerikam ze XP jsou zle, naopak, ale nevidim na vistach nic spatneho nebo ze by v nich neco chybelo co XP maj. Jo a uz jen proto ze jsou novejsi visty tak by si zaslouzili takovej clanek aby se neznali lidi naucili ovladat, vylepsit svuj sys. Takze taky se pripojuji k clanku na Visty, dekuji
Smidak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 11:27:19
avatar
Jen si vzpomeň, jak to vypadalo, když vyšly WinXP. Všichni na ně nadávali, mektali, že zůstanou u Win 98/2000 a na XP nikdy nepřejdou. A jak to vypadá dneska...úsměvnééé
Pool44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To B!OH@zArd 2008-07-11 12:40:27
avatar
Blbec možná jsem, ale Ty mě zas tak moc neznáš, abys mohl dělat takovéto závěry
Vistu mám koupenou, leží mě v šuplíku a měl jsem ji nainstalovanou na svém notesu.
Nic mě nepadalo a vše bylo během provozování stabilní.
Ty sis koupil Vistu, tak si samosebou musíš obhájit, že nejsi blbec, to dá rozum
Pokud tvrdíš, že Vista je rychlejší než XP, pak jsi unikát a jedinej na světě
Já se o XP vůbec nezmiňoval, jako o super OS.
To, že je Vista nekompatibilní zmršenina prohlásil sám nejvysší: Bill Gates společně s Steve Ballmerem při jedné přednášce, nesvaluj to na mě

Reagoval jsem na slovní spojení "aktuální OS = Vista", podle mě to není přesné. Tvoje doměnky mě jsou ukradené.
B!OH@zArd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 14:05:39
avatar
to blbec kvuli tomu ze mi rikas lama protoze vsichni co maj visty jsou lamaci podle tebe
B!OH@zArd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 14:14:34
avatar
EDIT asi mam vistu upgradovanu nekdeve vesmiru ale vista a programi mi jdou rychleji ako XP na mojem stroji, promin...
Pool44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 14:49:07
avatar
Zase mi podsouváš co jsem neřekl!!!

Řekl jsem: "Visty jsou okrajová záležitost pro lamky".
Nikde jsem netvrdil, že všichni kdo mají Vistu jsou lamky.
Jen jsem vyjádřil svůj pohled, pro koho je Vista určená = pro BFU a ostatní lamky. Nechceš mi snad tvrdit, že ty potvrzovací okna tam vyskakují pro pokročilé uživatele, aby je to zdržovalo a vytáčelo
Případně proto, aby si toto oznamování museli vypnout.
Podle mě, je Vista koncipovaná pro lamky.

Pokud jde o rychlost Vist vs. XP, je to nesmysl a nevěřím Ti.
caca [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 16:33:56
avatar
Ohledně těch potvrzovacích oken bych byl trochu střízlivější než ty a pokud ti vadí ten princip, že víš co se kde spouští tak si je vypni, ale vzhledem k tomu, že mam rád abych věděl co se kde děje, tak mám ty okna zapnutý a nikdy bych je nevypnul...
PS: To, že sis to nebyl schopnej vypnout o tobě cosi vypovídá...
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 18:49:28
avatar
že na to máš nervy :-) já po 5ti minutách práce na kamarádovém nb s těma vyskakujícíma oknama vypěnil.

Už XP je pro mě moc pro lamy proklikávat se ke sdílení složky přes kecy o tom jak je sdílení nebezpečné atd :-)

Takové zdržující věci mě prostě vytáčí :-)
caca [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 19:04:05
avatar
Víš, když já instaloval ovladače, programy..., tak sem si to vypnul, ale teď mě to prakticky neotravuje a je to teoreticky krok k bezpečnosti. (ale při instalaci ovladačů a ostatního bych asi nevydržel a vrátil se k XP...)
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Visty 2008-07-15 23:42:18

Já mít na svém PC tak nwm, sem někdy dobrý nervák takže když mě něco na kompu nasere (když už je to vrcholné) tak do něho kopnu on se restartuje a to mě výtočí tak že u toho nevydržím a jdu ven kde se vynervím na zdi, kterou mám zbourat už asi 2 měsíce U kámoše sem byl rád když sem mu nainstaloval ovladače na GK 8500... nainstaloval přes všechny možná upozornění antiviru a OS.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 10:43:26
avatar
jo to se musim taky pridat k nejakemu clanku na Visty a človeče nezlob se na mne ale nazívat Visty okrajovou zaležitosti je dost přehnane vzhledem k tomu, že v dnešní době je to system instalovany na drtivou větsinu vsech prodanych pc a Win XP se az na male vyjimky jiz přestali prodavat.
Pool44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-12 00:41:42
avatar
To dá rozum Představ si situaci, že by MS oficiálně oznámil, že bude prodávat dál XP, že bude k dostání XP SP3 a XP SP4 vyjde s implementací DX10, IE8, 11 WMPlayerem, předělaným průzkumníkem na způsob Total Comandru, Vista vzhledem, novou správou paměti atd.
Kolik lidí myslíš, že by přešlo na Visty ???
Kdyby MS nenasadil agresivní politiku a násilím nenutil lidem co nechcou, nikdo by si to nekoupil.
Se mrkni do obchodu, všechny lepší notebooky mají tento OS ať chceš nebo ne.
A ať chceš nebo ne, Visty se neujali, tak jak si MS plánoval a jsou pořád okrajovou záležitostí.
MS dostal lekci a všichni (včetně mě) doufají, že se poučí a ve Windows 7 bude vše skoro dotažené a použitelné = nebude chybět modularita, kompatibilita a bude vidět rozumný pokrok.
Pak rád přeinstaluju veškerý HW na něco nového, co je viditelně lepší i bez násilí zcela dobrovolně a rád.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-12 01:15:05
avatar
okrajová záležitost ... hmmm 9-11% z jedné miliardy počítačů za rok tak tomu říkám okrajová záležitost ...
Pool44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-12 03:30:50
avatar
Teď jsi si zároveň i odpověděl

Co těch 80% zbývajících PC???
Jasný, pokud bereš celkkové počty, pak je toto číslo velké, ale pokud se na to podíváš z pohledu XP vs. Vista, pak je to o něčem jiném "okrajovém" (okrajový = nesrovnatělně méně zastoupeno, je to podobné, jako když se díváš na např. CPU, kde VIA je okrajová záležitost, o tom do kolik % se ještě dá používat toto slovíčko se můžeme přít, moje představa je 25%, co je pod je okraj zájmu většiny).
Pokud MS dodrží plán a vydá Windows7 do tří let, pak věř tomu, že Vista nikdy za celou dobu své existence nepřesáhne 30% trhu, spíše bych to viděl, že nepřesáhne ani 25%.
Nárůst uživatelů W7 půjde mnohem strměji nahoru a rok po uvedení bude minimálně na 30%, bude doznívat éra XP a většina přesedlá právě na 7čkové okna a Vistu přeskočí.
Věřím tomu, taky tomu věřte
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-14 16:19:29
avatar
nj, ale to je úplně jedno ... řpechod z Vista na 7 bude snažší protože 7 bude další evoluce Vista a tak ti co mají Vista nebudou mít problém na 7 přejít plynule ... navíc Microsoftu se Vista už tak 2x zaplatila takže ten je v klidu a ví že uživatelé Vista si tu 7 taky pořídí takže má příijmy a úspěch předem zaručen ... takže nikoho moc netrápí aktuální zastoupení Vista, které ej ale na systém prodávaný něco málo řpes rok velmi dobré a tvoří s enaně dnes programy a ovladače především ....
Smidak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 11:25:54
avatar
Nechci nijak shazovat autora článku, určitě to dalo práci, ale psát tipy a triky pro OS, který byl vydaný už pár let zpátky, mi přijde jako psát návod na to, jak si přetaktovat 486ku Jasně, spousta lidí bude WinXP používat ještě dlouho, ale myslim si, že by bylo užitečnější se zaměřit spíše na TaT pro Vistu. Navíc, většina z těch, co si zachovají WinXP, tomuto OS podle mě už tak rozumí (nebo rozumí v pro ně dostatečný míře), že je pro ně takovýto článek trošku zbytečný. Ale nic ve zlém
Bathory [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 15:49:51

To není zrovna nejlepší přirovnání s tou 486

Vytáhl jsem si data uživatelů z minulého měsíce a podíval se na systémy, pod kterými přistupují na náš server a výsledek je následující viz Odkaz

Čili rozhodnutí, pro který systém jako první napíšeme podobný článek bylo poměrně jednoduché.

XPčka tu jak správně popisuješ, ještě dlouho budou, takže je i podobný článek podle mě stále aktuální a přiznám se, že některé tipy a to především co se editací registrů týče, jsem ani já neznal a to se za zkušeného uživatele XP tak trochu považuji. Každopádně, článek je určen spíš těm méně zkušeným, to je jasné.

Visty dnes frčí s novými notebooky, nebo hotovými sestavami a i já je na svém Amilu mám a jsem s nimi spokojenej. Fakt ale je, že na stávající PC, které jsem před měsícem kromě disků a mechanik totálně upgradoval, jsem znovu nainstaloval XP a moc dobře vím proč...

Co se týče podobného článku pro Visty, počítá se s ním...
B!OH@zArd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-11 16:59:08
avatar
mno jako podle me ma stejne vetsina XP protoze je to sila zvyku a brani se "zmenam", to je prvni polovina lidi a druha polovina na to nema staveny HW a pak na vistu jenom kydaj blaboly. Jo a vim ze celek se skladaz dvou polovic ale je tady taky treti polovice a to zariti linuxaci a tim clovek nikdy nic nevysvetli protoze neni nad linux
mArCus_777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-12 22:22:14

Chybi ti tu jeste ctvrta polovice - nezaryti Linuxaci. Kteri na nem pracuji a uvedomuji si jeho nedostatky i prednosti. (a nemyslim si,ze bych byl vyjimkou)
Nejen sila zvyku(to braneni zmenam je trefne a neplati jen pro Vistu,ale jakykoliv novy a nebo jiny system).Vetsine uzivatelu Vista opravdu neprinasi nic,co by je nutilo k prechodu(to plati obecne pro prave pouzivane systemy,pokud to neni zmena revolucni).Bohuzel doba je neuprosna a stejne ani zarytcum nic nezbude a casem prejdou. Uz to tu bylo tolikrat a zase bude.
B!OH@zArd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to marcus 2008-07-14 16:05:58
avatar
To mas pravdu na praci je linux perfektny, stabilita 100% a sviznejsi nez windowsy ale ja jsem gamebear a obcas sekam videa a delam hudbu. Takze jsem si stejne uz jen kvuli novym hram musel zvolit naky system win (sam urcite vis ze novy hry proste nerozbehas ani prez wine v linuxu ani s bozi pomoci) (a chtel jsem byt konecne legalni) tak jsem sahl po x64 viste uz jen kvuli tomu ze jsem kompletne prestavim PC na neco vykonnejsiho
mArCus_777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-15 21:14:43

Naprosty souhlas. Ja kvuli tomu vyclenil cele herni pc s Vista 64bit. Bohuzel, zijeme v komercnim svete a clovek se musi prispusobit,pokud chce hrat hlavni proud. Veskere herni deni se toci okolo Windows(coz je logicke, jako majoritni platformy) a jen malo her ma nativniho klienta pod linux. Starsi veci casto hezky bezi pres wine(nekdy i lip nez na samotnych win ),ale novinky( a hlavne DX10.x - wine je jen DX9) jsou vysadou win. Nastesti pro vse ostatni jsem sehnal alternativu bud opensource, nebo komercni software,ale portovany pro linux (hudba a grafika). Ovsem kdo nema vice pocitacu tak to musi resit dualboot nebo jet jen na Vistach.Ruku na srdce,kolik uzivatelu doma na pc opravdu pracuje Vetsinou je to internet, email, warezacke hry a MS office,pac to ma kolega a oni to musi mit taky,ikdyz to casto nepouziji.Pak opravdu nema cenu GNU/linux instalovat. Takovy clovek jeho vyhody nevyuzije(neoceni) a pri sve naucene praci objevi jen odlisnosti,ktere ho budou stvat a nastane flame,jaky je ten linux blablabla. Vsak to jiste znas.
kloten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-13 15:30:39
avatar
blbost,Vistu jsem nainstaloval a za chvíli byla z kompu pryč.Proti XP naprosto zbytečný systém asi jako byly Milénia po 98 než přišly XP
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-13 15:55:39
avatar
hmmm kravina .... tak zaprvé Wndows Vista dobře funguje teprva tak za 1-2 měsíce po instalaci kdy už má vše zaindexované ... 64bit je tak o 1000% lepší než Windows XP pro moderní počítač je Vista jasně lepší volba už jen z toho důvodu, že ve Windows Xp defacto neexistuje nic jako správa operační paměti ... Windows Xp byly vyvynuty v době kdy 256MB byl luxus, dnes když jsou 4GB standard je to opravdu systém horší než Vista .... vista nepřináší mnoho nového nicméně pro mderní vícejádrové PC s více paměti je jasně lepší volba než XP ...
kloten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-13 17:48:56
avatar
mi nepřinesly zhola nic nového,každý čeká něco jineho,druhému může vyhovovat.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-15 14:17:50
avatar
A tvuj nazor na 64bit XP professional???
mArCus_777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-15 21:24:33

Pokud ti mohu odpovedet ja,tak XP 64bit byl spise takovy experiment od MS aby zaplacnul diru a zacpal huby. Je dost nestastny, vsak si ho sam zkus(treba i warez na odzkouseni) mozna se ti zalibi,koupis si ho a budes spokojeny. Mozna jsou mezi nami takovi, kteri jsou spokojeni. No... ja osobne nikoho takoveho neznam Kdyz 64 bit tak Visty nebo Linux.
Jo a DD. V dobe vydani XP,pokud si dobre pamatuji,byla doporucena kapacita ram min 256MB. Na praci a hry pak min 512MB. Na 128MB sice rozjet sly,ale bylo to spise utrpeni
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-17 12:58:59
avatar
Mam, pouzivam, jsem spokojeny
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - XP je už mŕtve 2008-07-11 18:55:53
avatar
Windows XP a to je čo? XP je prežitok a treba prejsť na Vistu ja ju používam ale upravenú cez vLite a nesťažujem si fachčí to rovnako dobre ako XP. Len som s tade dal preč asi 9GB hlúpostí
Radšej by som uvítal taký článok o Viste.
Zapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-28 13:29:53

Neviem prečo sa ku 64 bit XP vyjadruje niekto, kto ich nevidel. 6 GB RAM bez problémov dostupné. Z hier, ktoré syn nainštaľoval (hraje takmer všetky nové veci) asi len jedna nešla pod 64 bit a musel ju inštalovať na 32 bit XP. Z ostatných softov som nezaregistroval nejaký problém, dokonca aj karta od Pinnaclu na sťahovanie a strihanie videa so softom funguje bez problémov. A ešte taká maličkosť jadro je použité zo servra 2003.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Čtvrtek, 19 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 134x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Úterý, 17 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 812x
Komentářů: 3
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCPondělí, 16 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 761x
Komentářů: 0
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025Pátek, 13 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1360x
Komentářů: 0
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!Středa, 11 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1151x
Komentářů: 1
AMD chce zatlačit na NVIDIA - Šéfka AMD je CEO roku 2024
AMD chce zatlačit na NVIDIA - Šéfka AMD je CEO roku 2024Úterý, 10 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1200x
Komentářů: 3