SKYRIM trhá rekordy - PC verze poráží všechny konkurenty aneb PC hráči chtějí kvalitu! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Saturday, 17 December 2011
altSKYRIM se pochlubil dodáním více než 10 milionů kusů. PC verze válcuje prodeje PC verzí jiných her.

 

 

 

 

Různým herním vyžírkům a uplakánkům z mnoha herních studií, kteří produkují nekvalitní hry, konzolové hnusy a vymlouvají se na pirátství u PC, že se jejich hra na PC neprodává a kdesi cosi, zasadila tvrdou ránu BETHESDA se svým SKYRIM. Této hry se totiž jen v krabicích prodalo už 10 milionů a další objednávky jsou na cestě. Na STEAMU vytvořila hned několik rekordů v počtu najednou hrajících hráčů, který atakoval číslo bezmála 300 000 a to je to singlplayerová hra! Je to druhá nejhranější hra roku na PC i konzolích a v mnoha ohledech přebíjí i Call of Duty MW3 a to musíme zdůraznit, nemá multiplayer!

Navíc dokázala, že PC platforma, pokud se objeví kvalitní hra, může být prodejně více než zajímavá. Většina prodaných kopií hry byla právě PC verze. A ve srovnání s jinými hrami, jako například Call of Duty MW3, přebily prodeje PC verze SKYRIMu prodeje PC verzí jiných her hned několikanásobně! Není se co divit, na rozdíl od hloupého CoD MW3, jehož recenzi od nás ani nečekejte (hrál jsem to hodinu, a nic tak stupidního v tak hnusné grafice jsem snad ještě nehrál), nabízí SKYRIM pro PC verzi řadu bonusů, včetně možnosti si díky rozsáhlé komunitě tvořící vynikající módy, hru výrazně vylepšit. SKYRIM je zkrátka přesně taková hra, kterou PC hráči chtějí a rádi za ní zaplatí. Bohužel takových her mnoho nevychází. Ono je totiž levnější dělat nekvalitní stupidní hry na konzole, protože kvalita vyžaduje práci a ta unavuje. Na druhou stranu nutno dodat, že BETHESDA se taky ohledně technické kvality hry a technologické pokročilosti, zrovna nevyznamenala a spoustu věcí si musela komunita opravit a dodělat sama. Na druhou stranu na rozdíl od konzolí se na PC alespoň něco přiučíte o grafice a programování. Ale i to k PC verze prostě patří a upřímně řečeno, alespoň to člověka nutní se zajímat o to, jak věci fungují a proč eventuálně nefungují.  

Recenze: TES5: SKYRIM – další velkolepé RPG od Bethesda s obvyklými chybami a velkými možnostmi

Nevím jak vy, ale já už se nemůžu dočkat Fallout 4.     

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 23:01:13
avatar
Nevím jak vy, ale já už se nemůžu dočkat Fallout 4
Souhlas, ale chci aby na tom dělal Obsidian...
---
Jinak chtěl bych poděkovat PCkářům...vlastně všem za podporu kvalitní hry. Doufám, že tohle ukáže průmyslu, co chceme!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 23:12:11
avatar
to jsme dva, doufám že úspěch Fallout New Vegas byl dostatečně přesvědčivý pro Bethesda aby pokračovala ve spolupráci s Obsidianem ...
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 23:31:27
avatar
Obsidian jsou daleko lepší vývojáří jak celá slavná Bethesda
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 13:51:59
avatar
Ale nebudte az taky nevdacny, keby nie bethesdy tak si fallout uz mozno ani nezahrajeme.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 23:54:20
avatar
Ak to bude taká istá nuda ako Fallout 3, tak ako fakt "dík"...Fallout 3 som venoval 6 najnudnejších hodín môjho života a potom som sa toho zbavil
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 18:24:49
avatar
6 hodin je málo na to aby se ti taková hra dostala pod kůži. Já jsem to sice odhrál 2x cracklý , ale teď jsem si objednal edici GOTY, nainstaluju, nakopíruju savy a budu se prostě toulat kolem Washingtonu
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 20:12:50
avatar
Alza.cz cena 419Kc? Taky jsem koupil .
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 21:20:31
avatar
jrc.cz. za 469, 80 poštovný. Doufám, že to nebude mít Star Force, tahle jí má Odkaz, ale to je jiná edice...
Jinak na Steamu byla letos GOTY za asi 7 Euro, to jsem promeškal...
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 23:18:06
avatar
Ta co mam ja star force nema. Steam? Ja chci tu krabicku jako zberatelsky kousek
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-19 07:49:28
avatar
A máš tuhle? Odkaz
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-19 09:23:38
avatar
http://www.alza.cz/fallout-3-cz-game-of-the-year-d154594.htm


http://img443.imageshack.us/img443/5751/dsc03749q.jpg
Vojtaci [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 07:53:36

Mě Fallout 3 bavil... ale New Vegas je možná lepší... Ten začátek NW je geniální... ale od půlky už je to trochu nuda...

Fallout 4 - Přesně tak... zrovna před několika dny jsem hledal na netu nějaké info, jak to s ním vypadá. Zatím zdá se ticho po pěšině...
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 18:26:30
avatar
Na F4 je moc brzo. Ale uvítal bych ho, i kdyby měl být ve stejném engine., Ať si každý říká co chce, mě se to vzhledově líbí, je takový "svůj".
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 23:10:49
avatar
Zaklínač 2 je lepší RPG(znovu to zopakuji,kdyby někdo zapomněl )
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 23:28:04
avatar
Vyhlásenia tohto typu sú dosť mimo, lebo sú to dve úplne odlišné hry. Niekoho koho baví hrať silný príbeh (so samozrejmým obmedzením voľnosti) si zahrá Zaklínača, a zvyšok čo sa rád túla a objavuje si proste zapne Skyrim.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 23:30:32
avatar
Obě hry jsou RPG.. Takže se to dá porovnávat.
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 12:43:41
avatar
Aj Diablo a Baldurs Gate sú RPG .... vidíš ten problém v škatuľkovaní a porovnávaní?
PraseIII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 23:55:25

Krabici Zaklínače 2 bych nejraději vrátil, ale kdo by chtěl zpět hru, která dosahuje, tak 10% prvního dílu nevim. Ale Skyrim je jiný kafe...občas je tam slušnej bug, ale jako celek je to mnoooohem lepší nežli Z2....aspoň z mého pohledu
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 01:43:44
avatar
Keď už, tak Zaklínač 1. Zaklínač 2, aj keď v dnešnej dobe skvelý, tak už nesie pachuť úpadku. Krátky, vcelku plochý, oproti jednotke taký chudobný príbuzný. Zaklínača 2 poráža vcelku s prehľadom aj výborné RPG Two Worlds 2.
Takže najlepšie RPG - jednoznačne Zaklínač I
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 11:07:12
avatar
Zaklínač 1 je samozřejmě lepší než dvojka.. hlavně jednička má atmosférů knížek,kterou jsem u dvojky nějak nenašel,ale Two Worlds rozhodně není lepší než Witcher 2.. Two Worlds sem nedohrál narozdíl od jedničky..
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-17 23:31:48
avatar
Takže se na to podívejme. Skyrim je primárně tvořen pro konzole, proto ta obsence inventáře, je tam jen rolovací menu pro lepší výběr s gamepadem. Graficky to není žádná špička, moc dobře víme proč, vetšina ukázek před vydáním byla na Xboxu 360.

Prodeje - Xbox 360 - 3,550,533, PS3 - 2,019,196, PC - 1,258,947

Pro srovnámí s MW 3 - Xbox 360 - 9,859,537, PS3 - 7,727,085, PC - 783,922

Takže to není žádný PC trhák ani zabiják MW 3, ani nic jiného. Vím, že DD je ze Skyrimu celý unešený a myslí si, že je to primárně PC hra, ale bohužel to tak není.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 00:42:58
avatar
Jak už sem tu psal někdy pár týdnů zpátky, hraju to na konzoli a ten invetář je neskonale debilní i na gamepad. Podle mě si kluci z Bethesdy vzali za inspiraci menu z dotykových zařízení, protože abych dal stick doleva nebo doprava podle toho jestli chci vpřed nebo vzad, to je demence. TO co bylo ve Falloutech to bylo asi tak 16 000x lepší a možná sem ještě skromný...neni to konzolovej invetář, je to inventář naprosto debilní...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 16:31:50
avatar
nikde jsem nepsal, že je to primárně PC hra ... jen že na PC vznkají ty módy, vlastně i celá hra atd.

PS. ta tvoje čísla jsou kompletně úplně blbě
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 15:59:05

Ty cisla jsou jety, vzhledem k tomu, ze zenimax 2-3 dny zpatky prohlasil, ze odeslal 10M kusu skyrimu pro XBOX (tam by to asi sedelo) a, ze na steamu se udajne prodava rychlejc nez MW3. Nechybi ti tam online prodeje?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 16:32:18
avatar
tam mu toho chybí hodně, ta čísla nemají s realitou nic společného, ptal jsem se schválně vydavatele
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 17:09:11
avatar
A jaka je teda realita? Docela by me to zajimalo.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 17:49:27
avatar
skoro 4 miliony PC verzí, 2,5 milionu pro PS3 a zbytek Xbox
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 20:19:24
avatar
Čísla jsou platná k 10.prosinci. To, že někdo vyexpeduje 10M kusů neznamená, že se těch 10M prodá. Tvé prodejní myšlení je snem každého vydavatele
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 17:35:42
avatar
Že se prodalo Skyrimu víc na PC než MW3 stačí samo o sobě. Ovšem to neni až tak díky přednostem Skyrimu jako spíš nedostatkům 3x zrecyklovaného MW.

Jakpak si asi vede BF3..
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 00:45:18
avatar
Uplny suhlas. Naozaj nechapem toto zmyslanie,hlavne pri tunajsich vsemoznych vyjadreniach o kvalite hier a pritom tak prehypovana a naozaj nedokoncena a konzolova hru ,je tu idealizovana ako nieco neskutocne fasa a total PC friendly. Osobne naozaj nemam problem s kvalitnymi hrami,ktore su primarne urcene na konzole ale pri RPG hre si jeden uvedomely vyvojar nemoze dovolit taketo preslapy. Ine hry su tu kritizovane za uplne malickosti a Skyrim za ocividne nedostatky nie. Nechcem samozrejme nikomu brat nazor,len sa pozastavujem nad uplnou ignoraciou faktov zo strany DDho,ktora (ako jedna z mnohych) odporuje tvrdeniam o objektivite.

EDIT:Malo to ist pod Borgiho.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 12:23:43
avatar
Skyrim je naprostý casual styl pro konzolisty. Vaše postava může být dokonalý mág a zároveň bojovník.
Dobrý příklad je, když hrajete za bojovníka a začnete plnit úkoly pro Ledohradskou univerzitu. Stačilo se naučit jedno kouzlo, tím je vám umožněn vstup pro mágy a po dokončení hlavního úkolu vás všichni oslovují "Arcimágu". Pro bojovníka, který umí pár základních kouzel, je to jistě veliká pocta, realita ale dostává pěkně na prdel.

Když bych to srovnal s pravidly D&D, tak bojovník nemá šanci být dobrý mág, protože mág na sesílání a učení kouzel potřebuje inteligenci a bojovník potřebuje zase sílu. U Skyrimu žádné rozhodující body nerozdělujete, takže ani nemůžete nic pokazit, prostě klasický casual styl pro všechny
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 12:25:21
avatar
mám nahráno 150hodin a baví mě to a nejsem sám ... takže to špatně asi nebude
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 13:08:06
avatar
No a podobnych situacii absolutne odporujucich logike je tam ovela viac Ale vsak co,hra bavi a to je podstatne nie? Problem je,ze bavi len dovtedy kym si tychto nelogickosti nezacnete poriadne vsimat,a to mi trvalo tak 15-20 hodin hrania. A potom mi pride aj dost divne,ked clovek co kritizuje hlupe hry na konzoly pre hlupych konzolovych hracov,ktorym staci tak malo sa rozplyva nad Skyrimom,ktory by podla tychto noriem mal byt v tej istej kategorii
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 16:12:50

Vydrzel sem u toho dyl nez 40 hodin. Ale je fakt ze interface je vyslovene otravnej. Cekam tak rok a pak si to hodim znova s modama.

Stejne si myslim, ze skyrim sice prekonal hratelnosti oblivion, ale Morrowind me bavil mnohem vic, chybi tu to napeti, z clovek vlez nekam kde je to na nej moc nebezpecny.

Prostredi opravdu neni na kdejak vysoky urovni a nektery veci jsou vylozene hnusny(xichty, animace boje...), jsou tam kotle bugu a nelogicnosti, ale koho to zajima zejo

Jenze i prez tohle vsechno ve srovnani s hrama co dostali treba i jenom 4/10 snad nejde dat horsi znamka nez 10/10. Ale to jenom kvuli tomu co za odpad ted vychazi, proto chapu to nadseni. Opravdu dobry RPG uz nevyslo strasne dlouho. A RPG, ktere je genialni nevyslo snad od doby planescape: torment a BG2.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 17:35:53
avatar
treba risen nebo oba dily drakensangu jsou z novejsich rpg lepsi nez skyrim, stejne jako prvni zaklinac. morrowind me taky bavil urcite vic jak skyrim, ale nesouhlasim s tim ze ve skyrimu neni zadny napeti a nejsou tam nebezpecny souboje. to je pravda mozna jen kdyz to hrajes na easy. na tezky obtiznosti je tam hromada souboju ktery ti daji hodne zabrat, hlavne ty proti magum.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 17:36:37
avatar
Interface určitě půjde přemodovat, šel i ten původní. A protože engine se moc neliší od Falloutu, stačí počkat, než někdo přijde na to, jak to zkřížit..
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 02:04:05
avatar
No já si nejsem jistej jestli je úspěch skyrimu dán jeho kvalitou a nebo tím že je to jediná hra svého druhu, která letos vyšla a hlavně tím hype kolem něj Odkaz
Vsadím se že i kdyby takový Risen 2 byl mnohem lepší hrou, tak se na prodeje Skyrimu nikdy nedostane...
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 02:11:55
avatar
Kolikrat tu jeste bude odkaz na Vavru? Ten clovek je naprostej id*ot staci si precist bod 16..
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 02:35:22
avatar
já neříkám že má ve všem pravdu, ale v něčem přece
Je vidět že tu hru fakt nemá rád, ale většina recenzentů je zas druhej extrém, chyby naprosto přehlíží jen hru opěvují a dávají absolutní hodnocení. Hra, která má spoustu chyb si přece nezaslouží 10/10.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 02:41:43
avatar
jenže tahle hra je velká, zábavná umožňuje módy a vydrží strááášně dlouho, která jiná hra něco podobného letos nabídla?
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 02:57:10
avatar
Asi žádná, ale přece nemůže hra mít takové hodnocení jen proto že letos vychází samý šmejdy. To prostě nemůže být rok bez desítkové hry? Třeba by se aspoň hráči a tvůrci probrali...

Jinak k těm modům, co je pravdy na tom že patch od Bethesdy znemožnil jejich použití?
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 08:23:47
avatar
Já jsem teda slyšel, že zakázali jen využití více jak 2GB paměti. Jinak by měli fungovat všechny..... Mod jsem zatím nezkoušel, tak nevím jestli to funguje či nikoli.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 11:11:42
avatar
Minecraft.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 14:19:31
avatar
u ac: revelations nebo novyho batmana se bavim uz jednou tak dlouho co u skyrimu. u rage sem stravil stejnou dobu co u skyrimu a bavil me take vice. skyrim vydrzi hodne dlouho mozna nekdy za rok, az se dostanou na svet poradny mody typu ooo pro oblivion. ted je to proste po 25 hodinach, jak se clovek dostane na tu 30 uroven a ziska nejlepsi zbrane, uz hrozna nuda.
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-19 00:00:43

Tak jsem si Vavru precet a u pulky bodu jsem marne premyslel, jestli hrajem oba stejnou hru. -1
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 12:32:59
avatar
Vávra je fakt debil, bod 16 nereším, ale u bodu 17 si říkám, že chudáček malej ještě nedošel na menu ryhlého použití . Většina bodú je triviálních a trpí tím všechny hry tohoto typu, třeba plavání v těžké zbroji atd.
Ostatní výtky bych označil za klasický EBKAC (Error Between Keyboard And Chair), čímž se opět vracíme k vávrově debilite a tím bych to taky uzavřel
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 14:27:54
avatar
menu rychleho pouziti? hahaha. vsak to je stejna tragedie jako celej ten stupidni inventar. navic do toho menu si pridavas predmety stejne pres inventar, takze tomu se nevyhnes. a zkousel sis do toho "rychlyho" menu davat nejaky lektvary? vsak tu mas desitky ruznejch lektvaru jen pro leceni zdravi, podle toho jestli jeden lektvar leci o 1 bod zdravi rychleji nebo o 1 sekundu dyl! ty si to mozna hral na easy tak si lektvary nepotreboval, ja na tezke obtiznosti stravil v intentari vic casu nez u samotnych souboju. cele ovladani inventare a vseho kolem proste u skyrimu navrhoval naprostej idiot, protoze to se opravdu neda pohodlne ovladat ani na klavesnici ani na tom gamepadu. v naproste vetsine pripadu sou vavrovi vytky plne opravneny. a ze si tam stezuje na naky trivialni veci? tak chtel se dostat do te 100...
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 15:38:05
avatar
Já vím, že tam nejsou žádné sloty pro rychle použití, tak jak u RPG bývá. I menu rychlého použití se rychle zaplácá vším možným a už tak rychlé není. Taky bych to tak neudělal. Proč ale konzolistům, pro které je hra výhradně určena, dělat nějaké sloty, když má gamepad 4 tlačítka a nedalo by se to stejně použít. Tak udělali rolovací menu a hotovo, já za to nemůžu.

PS: Doufám, že se pan Vávra nedíval na VGA 2011, ho musel trefit šlak
dej.vid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 12:29:58
avatar
Tak jsem to dočetl a musím říci že ten Vávra je docela šašek:-D
Foxnec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 21:15:45
avatar
Pana Vávru sice moc nemusím už od doby jeho Jámy pekelné, ale co se Skyrimu týče, souhlasím s ním na 100%. Vydržel jsem u skyrimu necelý čtyři hodiny (mimochodem z toho dohromady možná dvě hodiny zabrala jenom průběžná práce s tím zkurv... inventářem). Pak jsem to vzdal a nahodil Dragon Age ...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 11:47:53
avatar
Tak popremyslim a uvidim
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-18 23:16:30
avatar
Tak to je nás víc.
Z her co se kupují mi v letošním roce zůstává jen Skyrim. U ostatních úspěšných her bylo rozhodování o jejich nepořízení v mém případě jednoduché a to včetně Zaklínače 2, BF3 atd.

Pokud nebude Skyrim v prodejní verzi lepší než Oblivion v základu , tak toto bude poslední díl série co si pořídím. Možnost módů, úprav textur a dalších rozšíření je jistě přínos, jenže to nesmí být základní nutnost ke hře.
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 12:37:25

Opravdu naprosto nechapu HYPE kolem Skyrimu.... ALe alespon je to dukaz naprosto dokonale marketingove kampane bethesdy se spolupraci steamu .)

99% procent lidi co si Skyrim tak vychvaluje nema ani poneti co tes serie je nebo byla. Protoze kdyby meli tak by rozhodne takovou chvalu nepeli.

Revoluce byla morrowind, a z casti i oblivion oproti morowindu. Ale rozhodne ne Skyrim. Graficky je na malinko lepsi urovni nez oblivion prav depodobne v dusledku nejakejch vylepseni a optimalizaci. Neuveritelne konzolovej feel inventare...

Opravdu nevim v cem to je rozdilne oproti oblivionu... Pokud pomineme technicke veci tak me napada ze snad jen novej pribeh je ta pridana hodnota ne ? jenomze uz v oblivionu byla miliarda novejch questu pribehu a v podstate celeho sveta par dni po vydani.. takze opravdu nechapu.

Dalsi dukaz otoh jak jsou lidi hloupe ovcea veri marketingu... Nerikam ze je to spatna hra - to nebyl ani oblivion pred vydanim skyrimem a je to v podstate ta sama hra ... problem je ze takovej hype jakej je ted u skyrimu si zaslouzil oblivion a ne skyrim....
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!Monday, 23 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 443x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?Friday, 20 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2090x
Komentářů: 4
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Thursday, 19 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1244x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Tuesday, 17 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1406x
Komentářů: 3
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCMonday, 16 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1072x
Komentářů: 0
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025Friday, 13 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1497x
Komentářů: 0